Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmyyys


Fan vad sköönt, äntligen är det fredag!

Kom hem för någon timme sen, ligger i sängen och lyssnar på musik som vanligt.

Nu tänker jag spela lite FIFA10 (demot) och sen så funderar jag på att sova lite innan min träning.

Jag måste ju också äta något innan min träning, tyvärr så kan jag inte laga mat haha, vill du komma över till mig och laga något gott? Haha, ne men mamma lagade mat till mig imorse så jag behöver bara värma upp det.

Aja, nu ska jag ta och spela lite.
Fan det är bara demot och jag är lite addicted, undrar hur addicted jag blir när spelet kommer ut den 1 Oktober.

Kärlek & Respekt


Kommentarer
» m

skäääärpning, du är 18 och kan inte laga din egen mat?

2009-09-11 // 13:53:12
» e

men jag kan komma och laga kyckling och ris till dig!:)

2009-09-11 // 15:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback