Nu är det slut på veckan..

Det är dags för Fredagsmyyyyys... Haha har skrivit det 4 Fredagar på raken nu aså.

Visst ser jag ut att vara trött? Jag är aaas trött, ska nog ta o lägga mig ett tag.

Sköönt, skönt att få sluta så tidigt på en Fredag som denna!
Kom hem vid halv ett.

Vi hade bara 2 lektioner idag. På första lektionen kollade vi på film och på andra lektionen lämnade vi in ett arbete sen fick vi sluta för dagen.

Den här veckan har varit skön, jag har slutat tidigt typ varje dag! Det är nog därför jag tycker att den här veckan har gått jätte snabbt!

Sen jag kom hem vid halv ett så har jag lyssnat på Trey's album, jag lyssnade på den flera gånger igår också.
Jag kommer nog aldrig tröttna på det albumet, alla låtar är braa, absolut alla!


Nu ska jag göra lite grejjer haha, glöm inte checka in senare för då har jag skrivit ett nytt inlägg.

Ha det bäst!


Kommentarer
» H'

Håller med dig TREY SONGZ IS THE SHIT <3 han har gjort en låt med jermaine dupri den heter DJ Class - I'm The Ish Remix feat JD & Trey Songz

den e fett sköön lyssna på den :)

2009-09-25 // 16:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback