Rihanna gillar tjejer...

I det tidigare inlägget skrev jag att jag skulle komma med nyheten som har chockat musikvärlden!

Håll i er nu!

Rihanna är Lesbisk!
Det jag inte fattar, hur kan man gå från att vara tillsammans med Chris Brown till att bli lebb!?
It doesn't make any sense, right!?

Rihanna och hennes flickvän Melissa njuter av sin tid utomlands..




Jag säger så här, jag har inget homosexuella eller bisexuella men jag visste att Rihanna var skum från första början!

Okej, när hon kokm ut med sin hit låt Pon de replay så var hon vanlig o så.. en vanlig 18 årig tjej...
Men jag märkte att hon var lite konstig redan när hon blev tillsammans med Chris Brown.



Allt började väll när hennes andra album kom ut, namnet på albumet talar ju för sig själv; Good Girl gon' Bad!
Sen så märkte jag att hennes musik blev konstigare... Shut up and drive, Disturbia...
Jag menar, jämför man de låtarna med tex, If its lovin that you want eller we ride så är det två helt olika personer..

Jag menar, Rihanna verkade på något sätt bara tappa kontrollen...



Rihanna var ju den söta tjejen som alla gillade och alla killar dog för.. Nu är hon baa skarrig & skum!
Jag vet inte vad ni tycker men jag gillar inte henne alls längre...

Hon verkar bara ha spårat ur totalt, därför tror jag att hon gjorde något galet så att Chris Brown slog henne...
Jag menar, helt seriöst, Chris Brown... Ska han misshandla en tjej... Det finns bara inte...
Rihanna måste ha provocerat honom rejält asså..

Neh, Rihanna, jag har tappat allt för henne...Förut lyssnade jag på hennes låtar, helt seriöst, jag gör det fortfarande, hon har sköna låtar. De som jag nämde innan är en av de, We ride, Unfaithful osv..
Men jag lyssnar absolut inte på hennes senaste låtar..Och jag tänker inte heller lyssna på de nya som kommer ut... Ska jag lyssna på Rihanna så är det den gamla Rihanna jag ska lyssna på!



Jag kommer ihåg när man snackade med grabbarna förut vem man skulle välja om man fick gå på en dröm dejt, då nämde man alltid Rihanna, Christina Milian och hela den ligan, men nu är Rihanna borta från den ligan för längesen asså.

Nu är hon lesbisk också.. Woohoo fett nice ju..
Fuck it.. palla med Rihanna... skit skum tjej aså!

Puss på alla söta läsare!

Ha det bäst!


Kommentarer
» shewa

de ee säkert skitsnack ;)

2009-09-29 // 22:11:48
URL: http://sshewa.blogg.se/
» J

Nu e du helt ute och cyklar Bryan!

För det första så behöver hon inte vara lebb bara för att hon för första gången har blivit tillsammans med en tjej. För det andra så säger du emot dig själv när du först nämner att du inte alls har något emot homo och bisexuella, för sen säger du att du tycker att hon e äcklig bara för att hon har blivit tillsammans med en tjej, hallå!

Och för det tredje; det är en grej att lyssna på hennes musik för att du tycker att den e dålig(kan vara så du menade), men det e stört om du inte tänker lyssna på den för att hon är bisexuell/lebb.

2009-09-29 // 22:12:42
» Anonym

Omg måste vara PR trick :S

2009-09-29 // 22:12:54
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
» malin

älskar in blogg, du lägger in saker som jag aldrig skulle veta annrs tack för de :D

2009-09-29 // 22:19:21
» Anonym

Hahahah det där är ju inte värsta beviset att hon är lebb eller bi, Det är liksom normalt att tjejer kramar varandra eller att de går hand i hand. Det gör alla faktiskt tjejer. Det skulle vara värsta saken om de kysstes eller något. Då skulle jag ba OMG with at capital of O. Men nu är man ..... tveksam. Det kan vara sant, med jag kallar inte det där för evidence.

2009-09-29 // 22:27:01
» Anonym

Det är väl ändå själva musiken man lyssnar på, doesn't matter hur man är , vad man är lr vad man gör som spelar roll. Om låtarna är tunga så låt dig fan inte påverkas av hur hon är. Don't hate =)låt henne va gay, bi whatever !

2009-09-29 // 22:30:17
» AB

Lyssna här. Rihannas övergång från good girl till bad girl var ju bara bra, hon BLEV den person hon ville bli, hon ville mer rockigoch det var så hon fick stilen, hon är FETT FIN nu! Sen att hon är lebb. BULLSHIT säger jag bara. De försöker ju bara lura blåsta folk. Om hon nu skulle vara lebb, inte konstigt nog att blivit misshandlad är det ju inte konstigt varför hon tappar förtroendet om killar? Vadå provocera, blir lite osäker på dig Bryan... Låter som du själv skulle göra något sånt mot en tjej.



Jag har tappat allt för dig asso. Blåst.

2009-09-29 // 22:37:42
» Lolita92

Du e fett tung Bryan...du har alltid de senaste nyheterna på sista tiden, jag tycker din blogg e fett tung! Rihanna är skum

2009-09-29 // 22:49:33
» Everlinn

Vem fan hade inte blivit lesbisk efter att ha blivit slagen utav en POJKE som förmodligne inte kunde tillfredställa henne. Jag förstår henne.

2009-09-29 // 22:50:18
URL: http://everlinn.blogg.se/
» Nadine

HÅLLER MED EVERLIN!!!

DU ÄR FAN KÖRD I HUVUDET BRYAN, DU MÅSTE DRIVA! HAHHA, HEJDÅ DEN HÄR BLOGGEN. ALDRIG MER TBX.

2009-09-29 // 23:34:03
» m

du e sjuk som sitter och försvarar det chris gjorde känner du honom för att du ska veta om han skulle slå eller inte asso boy plz.

2009-09-29 // 23:40:58
» Anonym

oooooooooomggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg ...tycker jag med!! märkte det också när hon kom med dubbelmorliteten HAHAH knas brud

2009-09-30 // 00:15:57
» Anonym

hmm stämmer det..finns det website p det här

2009-09-30 // 00:17:39
» Anonym

Alltså du verkar ju ba vara helt blåst i huvvee, ta reda på riktig fakta innan du skriver massa shit. Det där e ju ba vanliga bilder på typ rihanna o hennes kompis. Vad får dig att tro att hon e lebb ba för att hon kramas lite med sin tjejkompis? för de e fett vanligt att tjejer håller på så. Tro inte på allt skit median skriver om.

2009-09-30 // 00:30:03
» Anonym

asso va snackar ni om, är bryan dum i huvet bara för att han tycker så, han får tycka vad han vill. han kan ju inte säga att ni är dumma i huvet bara för att ni tycker något annat, ellerhur ?

2009-09-30 // 10:14:25
» N

haha chris brown slog inte ens henne det var galet svammel bara, just so u all know, om ni säger åt honom och inte va hater, then stop hatin on chris brown..

2009-09-30 // 14:50:07
» emma

asså haha, allmän kunskap = chris brown DID hit rihanna. och sen kommer rihanna garanterat inom en vecka säga något i stil med "jag ville bara se hur det kändes blablabla" vilket ger lesbiska dåligt rykte. allt blir överdrivet i media, dont believe everything you hear.

2009-09-30 // 15:05:40
» Anonym

FETT SANT ALLT DU SA HÅLLER MED DIG TILL 150% rihanna e än sliski hora , goo chriis goo chriis!

till er andra säger jag bara kolla på rihannas senaste video run this town, så kollar ni traingeln hon formar med händerna, det står för illuminati och är en hemlig organisation som försöker ta över världen via artister, sök sedan rihanna occult, tack

2009-09-30 // 15:23:29
» ...

Asså... Jag tycker inte om rihanna sådär grovt mycket.. tycker att hon tror sig för mycket men henens musik är sköön! lyssnar på den ändå tycker de är synd att du dömer henne pga de hon tycker om... Om hon tycker om tjejer så är de väll hennes grej ingenting som angår några av hennes fans eller nånting... De är hennes musik du ska bry dig om.. inte vem hon vill eller inte vill ha sex me :D

2009-09-30 // 16:06:16
» Anonym

HHAHAHAHAHA... "yttrandefrihet"

han gillar inte lebbar de hans grej

I feel YOU!!

2009-09-30 // 16:16:02
» H

Haha måste säga att jag håller med dig om en del. Jag gillade Rihanna fett mycket innan hennes låtar blev fucktup. Te.x när hon gjorde låten "if its lovin that you want" då var hon skitgrym! Saknar hennes gamla stil. Men jag bryr mig inte så mycket om hennes sexualitet..

2009-09-30 // 17:24:56
URL: http://fantaasy.blogg.se/
» Shoow

Asså jag är ledesen..Eller nej det är jag inte.Men för det första vadå hon är skum?! Tjejen har TUNGASTE stilen!! Alla kändisar försöker efterlikna henne kolla bara på de senaste bilderna med kändisar alla försöker få in en lite rock n roll i sin kläd stil kolla bara ute i stan alla har en handske eller nitar på sig nu förtiden, det kallas för mode!! och det är tack vare kändisar som rihanna lady gaga amber ross(kaneys tjej) som har skapat trenden. skulle det vara så att det skulle vara fult så skulle ingen ha på sig det.

För det andra efter att ha läst din blogg så värkar du skum, OCH om en tjej provecerar sin kille till max en kille ska ALDRIG slå en tjej spec inte SIN tjej thats it!!!!

2009-09-30 // 18:47:02
» nej sluta

Snälla du skrev inte detta . Du måste förstå ren fakta asså du måste först kolla igenom vem melissa är . Melissa är den tjejen som gjorde rihanna känd hon var den tjejen som gick fram till chefen av def jam records och sa att min kompis kan sjunga gör henne känd . Eftersom han semestrade i Barbados där rihann då bodde så tyckte han om henne och skickade henne till jay z som då skrev på skivkontrakt med henne . Snälla detta är så pinsamt inlägg så du måste seriöst ta bort den '' namnet på albumet talar ju för sig själv; Good Girl gon' Bad!

Sen så märkte jag att hennes musik blev konstigare... Shut up and drive '' hahaha va ? asså hon gilla inte den stilen längre folk byter stil du har väll ändrat din åsikt om något eller ? Hon ville inte vara den där tjejen med långt brunt hår . Asså hon är grym hon har en egeen stil och kolla henns stil asså grym som fan hennes kläder. Du måste först kolla upp vem du snackar om för du har skrivit detta väldigt onödigt.

2009-09-30 // 18:59:38
» nej sluta

Också . Okej du kanske gillar chris browns musik det gör jag med . Men att säga hon måste ha gjort nånting väldigt dumt naeehe du , snubben vill ha henne tillbaka han måste ha blivit arg för ingenting . För om han slår henne och sen kastar henne .. då blev han arg för att hon gjorde nått men slår henne vill ha tillbaka haha ? . Hon är inte konstig hon har färgat håret klippt sig har med en rockigare stil men de kläderna hon har på sig kallas för stil . Detta inlägg är som att säga omarion och bow wow är bögar tsm haha det är samma grej för dem umgicks varenda dag ... inte nu men förut och skratta på bilder kanske någon gång kramas för dem träffades . Det där kallas för två bästa vänner har kul ..

2009-09-30 // 19:07:46
» Anonym

jag hoppas att någon tjej som du bryr dig om blir misshandlad av sin kille, sen kan du u sitta och säga nej men hon provocerade ju honom så de är hennes fel, du är dum asså. Är hon skarrig bara för att hon är lebb, eller för att hon inte har samma stil som alla andra? Gå och göm dig

2009-10-01 // 21:50:38
» naash

de där är hennes vän. de har tatuera in varandras födelsedatum på kroppen.



2009-10-02 // 00:28:34
» sagal

Asså gå in på rihannadaily.com så får ni reda på att mellissa är hennes bästa vän geez

2009-10-02 // 12:00:28
» sagal

Asså gå in på rihannadaily.com så får ni reda på att mellissa är hennes bästa vän geez

2009-10-02 // 12:00:56
» drizzy

åsna du är det är rihanna's bästa kompis

2009-10-02 // 16:12:20
» Rezzie

Jag håller med dig till 1000 % den gamla Rihanna var of the hook..men nu är hon helt wäääcked.

2009-10-02 // 23:08:08
URL: http://metrobloggen.se/RezzieW
» Anonym

omg har hon blivit lebb nu oxååå

läh knulla henne

2009-10-03 // 12:21:22
» Queen

håller med! Gud den där tjejen har fått en skruv lös alltså... Från Chris till en tjej :S men gillar fortfarande hennes musik åå stil ...

2009-10-03 // 23:59:18
URL: http://reemajohnson.blogg.se/
» Nattosh

Sluta ljug nu va? :) Det är hennes assisten/bästa vän!

2009-10-04 // 16:53:11
URL: http://nathalyflores.blogg.se/
» MISS. GOT EVERYTHING RIGHT!!!!

ASSSSO DU ÄRRR BARA FÖÖÖÖRR TRÖÖÖÖÖG!!!



VET DU VA EN VÄN ÄR!!!

THATS HOW WE GIRLS DO.. STUUUPIDO!!!

inse fakta!

Melissa är en vän sen tidigare och hennes assistent.

Du måste kolla upp saker och ting innan du blir busted!!!!!! U ASSSSHOLE...

2009-10-06 // 13:47:59
» Johanna

asso shit lär dig ngt om henne först! Det där är henens bästa kompis som hade gift sig. Hon dejtar fan en kille nu.

2010-01-28 // 09:27:57
» Alex

Du är ju dum i huvudet.

Spelar INGEN ROLL HUR GALEN ELLER KNARRIG EN TJEJJ ÄR EN KILLE FÅR ALDRIG SLÅ EN KVINNA.

lär dig det... jävla idiot...

2010-03-04 // 05:40:16
» Anonym

hon är bara så full

2010-11-11 // 18:06:38
» Anonym

hur kan hon vara lebb det är det konstigaste jag har hört man fattar det man ser på vidion te emo att honm är lebb

2010-12-25 // 22:56:11
» Anonym

hur vet du det det kan lika väl vara en nära vän elr kusin tänk på det :(

2011-07-18 // 17:55:35
» Anonym

det är inte hennes tjej det är hennes vän från barbados jag är ledsen för det ni skriver om henne hon är ingen hora

2011-07-18 // 18:03:01
» MICHELLE MAÏGA

haha det är inte rihannas tjej det är hennes bästa kompis från barbados :P

2012-02-01 // 18:05:43
URL: http://michellemaiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback