Oh, jobbigt.

Shossan!

Jag kom hem för ett tag sen, jag slutade skolan rätt så tidigt idag!
Det känns som att jag slutar tidigt varje dag haha, jag lovar, sen skolan börjar så har jag slutat runt 1 tiden nästan varje dag. Jag vet inte exakt hur mitt schema ser ut eftersom jag inte har fått det än...

Hur som helst, efter skolan så åkte jag o Danne till Kista.
Jag skulle köpa ett par jeans som de hade lagt undan till mig. När vi var en station ifrån Kista så ringer de till min mobil och säger att jeansen inte finns kvar men att de finns inne i stan. Jahaapp sa jag dåå, sen så förklarade hon att hon hade försökt att ringa mig vid 10 tiden och då förklarade jag att jag hade lektion plus att jag inte svarar när folk ringer dolt!

Men, men... Jag får åka in till stan imorgon och köpa jeansen, jag orkar verkligen inte åka in till stan idag.
Imorgon blir det perfekt eftersom jag inte har träning då.

Nu ska jag ta och kolla på Mtv, checkar in senare!

Kärlek o Respekt


Kommentarer
» Anonym

älskar att läsa din blogg:)

2009-09-14 // 17:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback