Sorry

Ber om ursäkt till alla mina söta o skööna läsare för det dåliga uppdateringen!!

Jag har inte varit hemma på hela dagen det är därför jag inte har kunnat skriva något.

Jag hade match rätt tidigt på dagen, efter matchen åkte jag hem snabbt för att byta om och åka till min kompis.
Vi softade, spelade tv spel, kollade på derbyt mellan United - City.

På tal om matchen...Fyfan vilken tur United hade, jävla skit!
Domarjäveln blåste av matchen försent så Owen hann avgöra matchen med sitt 4-3 mål.

Hur som helst, nu ska jag kolla på matchen mellan Real Madrid - Xerez.
Cristiano Ronaldo of Real Madrid in action during the Pre Season Friendly between Shamrock Rovers and Real Madrid at Tallaght Stadium on July 20, 2009 in Dublin, Ireland.
Ska bli kul att se Ronaldo showa lite med Xerez.

Checkar in senare, puss så länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback