Till läsarna



Nu är tänker jag ställa er några frågor för att få reda på lite saker.

Svara på frågorna genom att kommentera, svara gärna på alla frågor.
Är tacksam om så många som möjligt svarar..

Följer du min blogg?

Är du en av mina läsare?

Är du en smygläsare? ( alltså läser bloggen i smyg? )

Hur ofta spanar du in min blogg?

Kommenterar du mina inlägg?

Om du inte kommenterar mina inlägg skriv varför?

Hur kommer det sig att jag har runt 1.300 besökare varje dag och ändå får så lite kommentarer?

Uppdaterar jag bloggen tillräckligt?

Vad är bra med min blogg?

Vad kan jag förbättra med min blogg?

Tycker du att jag borde skriva mer om något i sånna fall vad?

Vad vill du att jag ska skriva om? Som jag inte har skrivit/skriver om?



Det var alla frågor jag hade till er nu, det kanske kommer flera senare..

Nu ska jag göra mig redo för träningen.. checkar in senare.. peaaace!

PS. Jag förväntar mig många svar när jag är tillbaka från träningen.

Kommentarer
» Fail

HAHAHHAHHA FAIL! INGA SVAR FETT SYND!

2009-09-14 // 18:33:37
» emma, bara e kungar

Följer du min blogg? - yessir



Är du en av mina läsare? - yessir



Är du en smygläsare? ( alltså läser bloggen i smyg? )- nej? :p



Hur ofta spanar du in min blogg? - nån gång om dan



Kommenterar du mina inlägg? - när det finns något att kommentera om ja



Hur kommer det sig att jag har runt 1.300 besökare varje dag och ändå får så lite kommentarer? - Folk svarar bara när dom blir berörda av en fråga :p



Uppdaterar jag bloggen tillräckligt? - yessir



Vad är bra med min blogg? - du har bilder och musik och skriver lagom långa inlägg så man pallar läsa



Vad kan jag förbättra med min blogg? - skriv vad låtarna heter och av vem



Tycker du att jag borde skriva mer om något i sånna fall vad? - fotboll



Vad vill du att jag ska skriva om? Som jag inte har skrivit/skriver om nu? - vilka du tippar på i VM



2009-09-14 // 18:36:34
URL: http://emiita.blogg.se/
» Anonym

jag tror dem kollar in din blogg för att kolla dina bilder som du laddar upp .. De flesta bryr sig kanske inte ens vad du skriver det är därför du får mindre kommentarer. prova med att skriva inlägg utan videos eller bilder för då kanske de mer börja läsa sen ha sina åsiker .

2009-09-14 // 18:38:49
» Anonym

Följer du min blogg? flöjer och följer, läser då och då men bevakar den inte



Är du en av mina läsare? till och från som sagt



Är du en smygläsare? ( alltså läser bloggen i smyg? ) wtf haha antingen så läser man den eller så läser man den inte, vadå i smyg?



Hur ofta spanar du in min blogg? typ en gång per vecka maybe



Kommenterar du mina inlägg? no



Om du inte kommenterar mina inlägg skriv varför? kommenterar väl om det finns någonting att kommentera om, palla kommentera bara för att :)



Hur kommer det sig att jag har runt 1.300 besökare varje dag och ändå får så lite kommentarer? för att ingen orkar kommentera bara för att kommentera?



Uppdaterar jag bloggen tillräckligt? jaaaarå



Vad är bra med min blogg? you're a cutie! haha och du skriver bra



Vad kan jag förbättra med min blogg? hm mer bilder



Tycker du att jag borde skriva mer om något i sånna fall vad? nja kör på som du brukar



Vad vill du att jag ska skriva om? Som jag inte har skrivit/skriver om? mer bilder som sagt, tycker du skriver bra:D

2009-09-14 // 18:44:16
» sanna

Följer du min blogg? - ja ;D



Är du en av mina läsare? - Jes.



Är du en smygläsare? ( alltså läser bloggen i smyg? )- Va ?



Hur ofta spanar du in min blogg? - Varje dag ~



Kommenterar du mina inlägg? - Ibland haha överlat.



Hur kommer det sig att jag har runt 1.300 besökare varje dag och ändå får så lite kommentarer? - Folk är lata jao ^^



Uppdaterar jag bloggen tillräckligt? - Ja :D



Vad är bra med min blogg? - Du är verkar sjukt fin person, och skriver om bra saker.



Vad kan jag förbättra med min blogg? -



Tycker du att jag borde skriva mer om något i sånna fall vad? - Mer foto och sånt hah.



Vad vill du att jag ska skriva om? Som jag inte har skrivit/skriver om nu? - Lite mer personliga stuff. Det är ju iof din blogg, så du skriver vad du vill.



(Och till anonym där uppe: jag kollar nt hans blogg för kolla på hans bilder. jag läser texterna och tycker han ska absoult ska fortsätta skriva)

2009-09-14 // 18:45:42
» Anonym

forsättning på mitt svar btw tycker det suger att du inte lämnar ut din msn, haha du är ju så söt!

2009-09-14 // 18:46:46
» Sandra

Jag brukar altid läsa din blogg den är jättebra lägg aldrig ner den kollar in den typ 3 ggr om dagen, jag kommenterar aldrig, det här är första gången några orkar bara nt kommentera som mig.

Det som är bra är att du lägger upp låtar och bilder och du skriver intressanta saker :D

2009-09-14 // 18:51:21
» Sara S.

Följer du min blogg? ja.



Är du en av mina läsare? yes i am.



Är du en smygläsare? ( alltså läser bloggen i smyg? ) haha nej.



Hur ofta spanar du in min blogg? några ggr om dagen.



Kommenterar du mina inlägg? ibland.



Hur kommer det sig att jag har runt 1.300 besökare varje dag och ändå får så lite kommentarer? alla orkar väl inte kommentera så mycket tyvärr (som jag haha)



Uppdaterar jag bloggen tillräckligt? det tycker jag.



Vad är bra med min blogg? att du är en kille som inte skäms över att skriva en blogg, många verkar göra det idag. och för du skriver om bra saker.



Vad kan jag förbättra med min blogg? tycker den är bra som den är.



Tycker du att jag borde skriva mer om något i sånna fall vad? jag är nöjd :)



Vad vill du att jag ska skriva om? Som jag inte har skrivit/skriver om? som sagt, nöjd.

2009-09-14 // 18:51:46
URL: http://stenfeeldt.blogg.se/
» Jessica

Följer du min blogg? : Började kolla in din blogg för 2 dagar sen.



Är du en av mina läsare? Yes, =)



Är du en smygläsare? ( alltså läser bloggen i smyg? ) haha nej?



Hur ofta spanar du in min blogg? 2-3 gånger :)



Kommenterar du mina inlägg? Yes, har gjort det 1 gång anonymt =)



Om du inte kommenterar mina inlägg skriv varför?: -



Hur kommer det sig att jag har runt 1.300 besökare varje dag och ändå får så lite kommentarer? : i have no idea.



Uppdaterar jag bloggen tillräckligt?: Ja, men du kanske borde göra lägga till 2-3 inlägg mera :)



Vad är bra med min blogg? : Det är roligt och läsa det du skriver, sen är du fin så man kan inte motstå haha



Vad kan jag förbättra med min blogg? , lägg upp typ dagens outfit haha som alla andra gör, vad du gillar och dissar osv.



Tycker du att jag borde skriva mer om något i sånna fall vad? -



Vad vill du att jag ska skriva om? Som jag inte har skrivit/skriver om? Det är du som ska komma på vad du ska skriva så dina läsare fastnar och inte får nog ;)

2009-09-14 // 19:29:52
» amanda

vad har du för favorit film :D

2009-09-14 // 19:32:49
URL: http://yingandyang.blogg.se/
» Viivi

Följer du min blogg? ja det gör jag



Är du en av mina läsare? ja det är jag



Är du en smygläsare? ( alltså läser bloggen i smyg? ) Nej inte vad jag tror?



Hur ofta spanar du in min blogg? 2 gånger per dag



Kommenterar du mina inlägg? några



Om du inte kommenterar mina inlägg skriv varför? -



Hur kommer det sig att jag har runt 1.300 besökare varje dag och ändå får så lite kommentarer? kenza har över en halv miljon och får 100 kommentarer om dagen, så jag tycker att du borde vara nöjd.



Uppdaterar jag bloggen tillräckligt? ja



Vad är bra med min blogg? vet ej, något lockar mig omedvetet



Vad kan jag förbättra med min blogg? va dig själv



Tycker du att jag borde skriva mer om något i sånna fall vad? fortsätt med de du gör



Vad vill du att jag ska skriva om? Som jag inte har skrivit/skriver om? ingeting

2009-09-14 // 19:37:38
URL: http://viivian.blogg.se/
» Nicole..

Halla!

wats up?;)

Jag svarar på frågorna senare , men hur kontaktar man dig assa mannen så att ja kan skriva till dig och får svar direkt tbx, känner många som känner dig så du vet man blir ju lite nyfiken hahah,

Började nyss cheka in din blogg den e skön men den kan bli bättre;)..



2009-09-14 // 19:45:42
» J

1. Ja, jag följer bloggen :)

2. Om jag följer bloggen så antar jag att jag är en läsare ja :P

3.haha, ingen aning, hur ser man det?

4. Varje dag.

5. Har kommenterat 1

6. Vet inte, tycker inte så mycket om att kommentera, föredrar att bara läsa :)

7. Ingen aning.

8. Ja!

9. Att du uppdaterar så pass mycket.

10. Flera videoinlägg :)

11. -

12. -

2009-09-14 // 20:16:45
» Shewa

jag börja läsa din blogg igår

o har redan kommenterat en gång :)

din blogg verkar va ganska bra du behöver inte ändra på något:)

2009-09-14 // 20:21:13
URL: http://sshewa.blogg.se/
» Anonym

JAG ÄLSKAR DIN BLOG .men lyssna de finns en kille som härmar dig typ o grejer checka hans blogg mrlovladies.blogg.se ....

2009-09-14 // 20:39:49
» Anonym

Följer du min blogg? - Nja :)



Är du en av mina läsare? - Allright då haha.



Är du en smygläsare? ( alltså läser bloggen i smyg? ) - Hur menar du :P



Hur ofta spanar du in min blogg? - 1/2 ggr per dag.



Kommenterar du mina inlägg? - Inte så ofta.



Om du inte kommenterar mina inlägg skriv varför? - Orkar inte xD Nej men jag kommenterar ibland.



Hur kommer det sig att jag har runt 1.300 besökare varje dag och ändå får så lite kommentarer? - No clue.



Uppdaterar jag bloggen tillräckligt? - Jarå



Vad är bra med min blogg? - Musiken:)



Vad kan jag förbättra med min blogg? - JAG BER DIG LÄGG IN DAGENS OUTFIT:D



Tycker du att jag borde skriva mer om något i sånna fall vad? - Du skriver bra nu.



Vad vill du att jag ska skriva om? Som jag inte har skrivit/skriver om? - Hmm. dunno

2009-09-14 // 21:00:28
» Anonym

Följer du min blogg? - ja



Är du en av mina läsare? - ja



Är du en smygläsare? ( alltså läser bloggen i smyg? ) - eh nä?



Hur ofta spanar du in min blogg? - en gång par dag



Kommenterar du mina inlägg? - ibland ^^



Om du inte kommenterar mina inlägg skriv varför?



Hur kommer det sig att jag har runt 1.300 besökare varje dag och ändå får så lite kommentarer? - du skriver för bra! Nä men folk är väl nöjda med dina inlägg. Finns inte så mycket mer att tillägga. :)



Uppdaterar jag bloggen tillräckligt? - ja



Vad är bra med min blogg? - du skriver bra, du verkar en schysst o söt kille... :)



Vad kan jag förbättra med min blogg? - hm... mer vidoinlägg! :D



Tycker du att jag borde skriva mer om något i sånna fall vad? - tips på snygga kläder kanske?



Vad vill du att jag ska skriva om? Som jag inte har skrivit/skriver om?

2009-09-14 // 21:12:47
» naash



1. Yess :)



2. aa De klart:)



3. Neej



4. några gånger om dan



5. vissa



5. när jag känner för de:P



6.vet faktis inte.



7. yess



8. den ä rolig:) och intressant



9. mer videoinlägg,



10. nääh inte specielt. du skriver redan bra grejer

2009-09-14 // 21:30:09
» anonym beundrare till benji !

1. jaa :)

2. yes

3.nej

4.nån gång i veckan

5.pallar inte ;)

6.man kommenterar bara det roliga

7.yeea

8.jag gillar ditt utseende^^ och att du är så självsäker ;)

9.mindre fotbool, taack!och mer bilder inte bara på dig på dina vänner oxå, som på benji, fett söt ju ! :D

10. om benji, han du var med på fotbollen och expressen :D

11. om benji !!

2009-09-14 // 21:45:14
» N

skön blogg men skriv lite mer om "priva saker" typ som vem du gillar eller dejtar eller kanske e tsm med..? inga riktiga detaljer precis men något smaskigt =P



PUSS

2009-09-14 // 21:53:37
» Vic





Följer du min blogg- varenda minut



är du en utav mina läsare- pff.. absolut!



är du en smygläsare- hahhaha va?

vad försöker du säga, att jag inte har tillgång till dator?, jag är ingen smyg läsare bara läser



hur ofta spanar du in min blogg- varenda minut (yani när jag sitter vid datorn)



kommenterar du min inlägg om du inte varför?- nej, tar bara lång tid, men jag ska börja göra det mer och mer:)



hur kommer det sig att jag får 1.300 läsare... ?- inte orkar skriva,tar för lång tid det tar fan 700 år kallas det teknik när man måste skriva lösenord och massa skit. men jag ska skriva så va glad haha:)



Uppdaterar jag bloggen tillräckligt? - absolut



Vad är bra med min blogg? - Allt, din uppdatering mycket bra, jag älskar älskar ditt kors, sjukt bra musiksmak, det är sån musik man ska lyssna på



Vad kan jag förbättra med min blogg? - Inget, bra som det är



Tycker du att jag borde skriva mer om något i sånna fall vad? - bra som det är



Vad vill du att jag ska skriva om? Som jag inte har skrivit/skriver om?- kläder,skor allt sånt. men inte '' jag har köp detta från björn borg så billigt 1000 kr'' inte sånt skit, utan föredra lite kläder m.m

2009-09-14 // 21:57:07
» Anonym

Följer du min blogg?

- Ja

Är du en av mina läsare?

- aa

Är du en smygläsare? ( alltså läser min blogg i smyg? )

- Haha nej

Hur ofta spanar du in min blogg?

- varje dag

Kommenterar du mina inlägg?

- Ibland

Hur kommer det sig att jag har runt 1.300 besökare varje dag och ändå får så lite kommentarer?

- Vet faktiskt inte. Vissa kanske inte orkar andra vet inte vad de vill skriva eller så finns det ingenting att säga. De stora bloggarna får inga vettiga kommentarer anyway de får typ onödiga som vad fint hus eller fina tapeter o.s.v.

Uppdaterar jag bloggen tillräckligt?

- Aa men lite mer skadar inte, din blogg är jättebra och man vill läsa mer av den.

Vad är bra med min blogg?

- Ditt sätt att skriva,dina inlägg din blogg är <i intressant.

Vad kan jag förbättra med min blogg?

- Forsätt bara som du gör. ;)

Tycker du jag borde skriva mer om något i sånna fall vad?

- Nej faktiskt inte ja tycker bara att du borde ha frågestunder igen med videos som förra gången det är mycket roligare :).

Vad vill du att jag ska skriva om? Som jag inta har skrivit/skriver om?

- Kanske dina favorit kändisar eller om vilka filmer/serier du tittar på.

2009-09-14 // 22:47:16
» Anonym

Jag kan svara varför inte så många som kommenterar! FÖR ATT VISSA AV OSS ORKAR INTE SVARA PÅ ALLA DESSA FRÅGOR OM DIG VI BRYR OSS INTE OM DIG OCH VILL BARA LÄSA DIN BLOGG DU FÅR LIKSOM KOMMA PÅ SJÄLV HUR DU VILL HA FLER LÄSARE TILL DIN BLOGG OCH GREJER OCH INTE FRÅGA TUSEN FRÅGOR DET ÄR TRÅKIGT! OCH VISSA AV OSS ORKAR INTE HELLER GÅ IN OCH SKRIVA EN KOMMENTAR FÖR DET ÄR JOBBIGT!

2009-09-14 // 23:25:22
» aster

vilka "vi"?

2009-09-14 // 23:36:37
» aldi

God damn baby boy! i love your eyes.

och hela du är så himla snygg :D thihi:$

ta hand om dig

2009-09-15 // 00:34:17
URL: http://aldiijana.devote.se/
» Damon

Följer du min blogg? Japp



Är du en av mina läsare? Absolut



Är du en smygläsare? ( alltså läser min blogg i smyg? )Nope =D



Hur ofta spanar du in min blogg?

- varje dag



Kommenterar du mina inlägg?

- Ibland



Hur kommer det sig att jag har runt 1.300 besökare varje dag och ändå får så lite kommentarer?

Ingen aning, bloggen är ju skitbra vill dom att den ska vara kvar får dom ju kommentera!

2009-09-15 // 09:14:03
» Damon

Uppdaterar jag bloggen tillräckligt?

Ja, jag tycker du uppdaterar tillräckligt fast lite mer skulle ju inte skada liksom



Vad är bra med min blogg

Det mesta om jag ska vara ärlig, det är intressant



Vad kan jag förbättra med min blogg- keep up the good work



Tycker du jag borde skriva mer om något i sånna fall vad?

En aning mer om fotboll kanske



Vad vill du att jag ska skriva om? Som jag inta har skrivit/skriver om, vet inte



GRYM BLOGG !!!!!!!!!!!!!!!!!



2009-09-15 // 09:19:40
» Sara

hahaha, smygläsare.. Jag läser lite då och då när jag har lust och brukar kommentera om jag känner för det :)



Peace N' tiiz

2009-09-15 // 14:14:06
URL: http://saraliicious.blogg.se/
» Sara

hahaha, smygläsare.. Jag läser lite då och då när jag har lust och brukar kommentera om jag känner för det :)



Peace N' tiiz

2009-09-15 // 14:14:07
URL: http://saraliicious.blogg.se/
» Lorraine

ska säga sanningen! :D

jag har alltid följt din blogg. om du kanske märker så kan jag vara lite efter när jag skriver komentarer.

Men nu jag har inte haft data på 1måndag typ så jag har fått kriga för att sitta vid min brors data!

men nu är min datat tillbaka och jag kommer att följa så mycket som möljig, det var ungefär 2 veckor sen jag började komentera dina inlägg...



det var allt hoppas du fattar :D



p.s ändra inget på bloggen :)<3

2009-09-15 // 16:54:43
» Anonym

Skriv mer om din fotbollskarriär

2009-09-15 // 18:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback