Till Läsarna

Äntligen hemma efter att ha tränat hårt ikväll.
Hoppas ni har haft en skön torsdags kväll..



Nu ligger jag i sängen med laptopen och lyssnar på musik.
Ni vet att när jag är på trött mode så är det RnB musik som gäller.

Såg att det var runt 35 kommentarer på inlägget under.
Jag vill passa på att tacka alla som kommenterade, ni fick mig att tänka faktiskt haha.
Jag som tänkte kyssa henne ute på stan :P Därför är det bra att ha sköna läsare som ni tjejer, som hjälper mig.

Nu vet jag att jag ska kyssa henne på en lugnare plats... Som många kommenterade, kyss henne när ni ser på film hos någon...

Återigen tack till alla som kommenterade det inlägget.
Det var också rätt många kommentarer på inlägget 'tjejernas drömkille'.
Jag läste igenom era kommentarer på hur ni vill att eran drömkille ska se ut, haha. Nästan alla tyckte likadant...

Ni ser, det blir mycket roligare när ni kommenterar, det är ju alltid kul att läsa vad andra har kommenterat.

Och just idag så fick jag ett nytt besökrekord på 1427 besökare!
( lär väl bli lite till eftersom klockan inte är 00:00 än)
Tack till alla som läser och följer min blogg, som jag alltid säger.. Det är ni som håller bloggen vid liv.

Glöm nu inte att checka in bloggen imorgon och glöm inte säga till din bästa kompis att spana in min blogg.
Glöm inte heller att du kan följa min blogg via Bloglovin'

Mulattobee.blogg.se - din tjejs favoritbloggare hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback