vad händer gott folk


Själv sitter jag och lyssnar på Bantomba samtidigt som jag dricker té.
Haha asså jag lovar jag slutar aldrig skratta åt min kusin aka Bantomba.

Han har inte spelat in något nytt på ett tag nu!
Vill ni att han ska fortsätta så får ni kommentera !!!
Kom även med förslag på vad han ska köpa!

Btw, har du aldrig hört talats om Bantomba Moloko? Det är min kusin som driver, han gillar att köpa saker som tv, bilar, jackor osv. Tryck på play för att lyssna på Bantomba.

Bantomba Moloko - Vill Köpa Lägenhet


Bantomba Moloko - Vill Köpa Super (Supah) Mario


Bantomba Moloko - Vill Köpa Volvo


Om du vill höra mer gå in på min youtube kanal www.youtube.com/MulattoBryan och sök på Bantomba.

Kommentarer
» C,

Nice blogg o skön kusse haha.

Skulle vara kul om du skrev lite mer om alla pinsamma tjejer som hundar, eller ja. Hur känns det?

2009-09-17 // 16:28:16
» simone

Gott med te! :)

2009-09-17 // 17:28:36
URL: http://fattybom.blogg.se/
» naash

ssåå jävla bäsT din kusin ääär

2009-09-17 // 18:30:58
» Valentina

OMG, din kusin ar sa javla skon. Om man lyssnar noga hor man att han ar ung men damn han ar bra alltsa! Han later som min negrianska granne har i US, fast din kusin snackar svenska.



Diggar din blogg forresten, hitta den idag. Just showing some love to a fellow mixed person!



V

2009-09-19 // 05:32:59
» Anonym

Cykeel !!! :):)

2009-09-19 // 12:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback