Yuuup

Wats uuup bloggen, vad händer alla läsare??
Hoppas ni har haft en bra dag.



Shit asså ni anar inte vilken huvudvärk jag har haft idag.

Min dag började med att vi spelade skol-dm, för de som inte har hört talats om skol-dm innan så är det en fotbolls turnering för skolor med fotbolls inriktning. Men jag vet själv inte vad dm står för, så om du vet vad dm står för kommentera haha.



Hur som helst, vi spelade vår första match mot Kista gymnasium och vi vann med 8 - 0 om inte jag har fel nu,
andra matchen spelade vi mot Klara Norra ( har aldrig hört talats om det gymnasiet förut asså ), vi utklassade dem totalt! 13 - 0 slutade den matchen.



Nu är vi vidare till nästa omgång. Då kommer vi att möta bättre skolor så klart. Men ändå så tror jag att vi har en bra chans att komma långt i skol-dm, vi har ett bra skol lag. Men ändå så är vi ett lallar lag haha.
Jag tänker lägga upp lite bilder från matcherna som spelades sen, katastrof bilder. När vi skulle ta lag foto blev det helt kaos, alla ville vara med, alla började skrika, folk som inte ens var med i truppen bjöd in sig i bilderna..haha men som sagt bilderna kommer senare.

Nu tillbaka till mitt huvudvärk, efter att vi hade spelat två matcher så fick jag typ solsting. Fett jobbigt...
Vem hade trott att det skulle vara en sådan varm dag? Hatar när det händer mig, jag vet att man måste dricka mycket och äta ordentligt om man ska springa mycket och spela fotboll men ändå så gjorde jag inte det idag..

När jag kom hem la jag mig i sängen direkt och sov i en och en halv timme, det känns mycket, mycket bättre.

Aja, nu ska jag inte slösa eran tid mera haha, checkar in senare.

Hej då, ha det bäst!

Kommentarer
» Anonym

DM står för distrikt mästerskapen

2009-09-15 // 16:26:14
» Anonym

distrikt mästerskap, tex stockholm mot stockholms lag, göteborg mot göteborgs lag :)

2009-09-15 // 23:13:19
» bia

mm klara norra är sthlms version av infokomp som jag går! spelade oxå mot dom fast förra året i karlstad, tjej laget alltså ;)

2009-09-16 // 01:51:34
URL: http://ambiahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback