19/4-10

Fan vad skönt det är med fint väder!:cool:
En sak som jag tycker om är när man blundar med solen brännandes mot ögonlocken.
Det är föör skönt, speciellt när man lyssnar på musik:)

Jag kom hem för ett tag sen, är faktiskt lite trött... Funderar på att sova lite innan jag ska iväg på träning men ändå så vill jag inte sova för att jag vill se på The Blind Side... Jag tror fan jag ska försöka hålla mig vaken och se på The Blind Side... Aja, jag får se hehe:P
Men en sak jag inte får missa idag är MADE som går på MTV klockan 15:25.
Jag hoppas det är ett bra avsnitt idag, jag hoppas också att det är en skön person som vill bli något najs för om inte så struntar jag i att kolla på det..

Hur många här brukar kolla på MTV MADE?

Kommentarer
» JD

ibland (:

2010-04-19 // 15:23:08
» nicho

jag brukar kolla! :D jag såg även nyss också , tkr det kan vara väldigt inspirerande ibland ;)

2010-04-19 // 16:24:00
URL: http://nichow.blogg.se/
» Ja juse de.

Made är bara kul och bra att kolla på när de är en bra inriktning dom vill träna på som t.ex. Fotboll, basket eller sång haha

2010-04-19 // 16:40:48
URL: http://Min-Blogg-Tar-Din-Blogg.se
» Ja juse de.

Made är bara kul och bra att kolla på när de är en bra inriktning dom vill träna på som t.ex. Fotboll, basket eller sång haha

2010-04-19 // 16:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback