20/4-10

Shoo blogg:D
Jag kom hem för inte så länge sen... Jag slutade faktiskt skolan vid halv 4 idag, det var första gången på länge jag slutade så sent... Brukar alltid gå hem vid klockan 1 men idag var det en tuff dag haha:P
Jag har träning senare ikväll vilket betyder att jag missar första halvleken av Champions League ikväll, har fett med ångest men vad kan jag göra liksom:question: Visst, jag kan skippa träningen men näee, det tänker jag inte göra.. Man måste träna hårt för att en vacker dag själv spela i Champions League!
Men men, nu tänker jag tugga på lite mentos och spela FIFA!!
Spanar in med veckans låtar snart!

Btw, jag var lite småhungrig när jag kom hem från skolan så jag tog en risifrutti:D
För gott jue haha:thumbup:
Hur många av mina läsare gillar risifrutti:question:
Själv gillar jag endast jordgubbssmaken, körsbärssmaken är skarrig fan:thumbdown:

Kommentarer
» irre

ahhahah sluta missbruka dom gula smilysarna :P ;) :)

2010-04-20 // 18:18:36
URL: http://irreshuve.blogg.se/
» Anonym

hahaha hallonsmaken e Bäst!

2010-04-20 // 19:41:39
» J

Helt klart hallon!

2010-04-20 // 23:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback