21/4-10

Shoo blogg:D
Är på bra humör fast än det är tråkigt väder!

Jag krigade verkligen för att ta mig upp från sängen imorse och det värsta av allt var nog när jag kom till skolan och fick reda på att jag inte skulle ha några lektioner. Fick ett schema, åt lunch sen slutade jag för dagen!
Var hemma vid klockan 12, har ätit lunch så hungrig är jag inte:)

Jag ska gymma idag, jag ska vara med en kompis idag, jag ska se på the blind side idag och sen ska jag så klart se på Champions League matchen mellan Bayern Munchen och Lyon!

Just nu är jag i mitt rum och lyssnar på musik, har höjt volymen till max:thumbup:
Lyssnar på en gaaalet skön låt som jag har lyssnat på i en vecka nu, jag tänker lägga upp den på bloggen senare så ni också får höra den haha, den är asskön asså!

Vad ska du göra på en Onsdag som denna?
Ska du ta det lugnt hemma? Ska du till gymmet?
Eller du kanske har träning/dans:question:

Kommentarer
» BS

tung dag för dig.. berätta hur the blind side var sen! Jag ska plugga en del, & se på champions league :D

2010-04-21 // 17:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback