22/4-10

Go kväll på er alla söta och sköna läsare.
Bryan här, din tjejs favoritbloggare, mr.do it for the ladies:thumbup:

Jag har som sagt varit trött hela dagen, hade träning och var trött under träningen också:tired:
När jag kom hem åt jag samtidigt som jag kollade på matchen mellan Ateltico Madrid och Liverpool.
Men innan det så uppdaterade jag min status på facebook, jag skrev följande;
fuckin trött asså.. messa/ring inte mig.
Jag skrev så för att låta några personer veta att jag inte är på humör, är bara för trött och vill vara för mig själv. Vad tror ni händer? Jo, två tjejer som heter Venoz och Jennifer börjar ringa mig:thumbdown:
Eller först började de med att kommentera min status på facebook och efter det höll de på mig ringa non stop!
Fick flipp till slut och bestämde mig för att stänga av luren:thumbup:

Men anyways, jag har ingen skola imorgon så jag tänker sitta uppe på natten och se på film.
Tänker faktiskt se på the blind side som är två timmar lång, tänkte se den för några dagar sen men det blev aldrig av så nu tänker jag ta min tid och kolla på den:)

Så trött som jag är så ska det bli skönt att se på film och att få vara för mig själv...

Kommentarer
» venoz

haha du är sjuk i huvudet. OOOOM jag skulle ringa dig asså..

2010-04-22 // 23:18:49
» Nadine

haha, tur att jag inte ringde dååå haha :)

2010-04-22 // 23:21:58
URL: http://vivalanadine.blogg.se/
» ali

jennifer och venoz är två sköna guzzar måste jag säga

2010-04-23 // 01:40:52
» Anonym

VEM ÄR TJEJEN VERKLIGEN BRYAN HON KAN VÄLL INTE BARA VARA EN TJEJKOMIIIIS? :d är jätte nyfiken och jag tror de anndra tjejerna också är det! peace

2010-04-24 // 19:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback