24/4-10

Haha shoo bloggen, shoo på er alla söta och sköna läsare!
Ni kanske varför jag inte har bloggat på hela dagen??

Det var så att jag åkte och shoppade lite med Musse (Zizou/Ballack) vid 10 tiden.
Det var riktigt najs, vi båda köpte rätt så mycket!
Ni får se vad jag har köpt lite senare, men på tal om dagen så var det nice! Fett skönt väder, man känner att sommaren närmar sig:cool: Vi gick runt så mycket att jag typ har ont i ryggen fan haha..
Ladies, lite massage skulle ej skada asså haha;)

Men i alla fall var jag hemma igen vid halv 2, kollade 20 minuter på matchen mellan Manchester United och Tottenham sen deckade jag... Var så fuckin trött asså haha. Tanken var att jag skulle sova i 30 minuter, alltså jag ville ta en powernap men någon powernap blev det inte. Jag sov i två timmar...

Arsenal ska spela mot Manchester City nu, ska ta och klippa mig nu så jag kommer missa lite av den matchen men efter att jag klippt mig så spanar jag in med ett inlägg på vad jag köpt, ingen stress;)

Såg att det var en läsare som undrade vad som hände med Veckans frågor & kommentarer.
Ska jag vara ärlig så vet jag inte riktigt, ni kommenterade inte lika ofta som för några månader sen men idag så kör vi igång med det igen:) Veckans frågor & kommentarer kör jag senare på kvällen då!

Btw, under tiden jag klipper mig så kan ni ju gissa vad jag har köpt:P

Kommentarer
» Anonym

kiss my ass

2010-04-24 // 19:08:52
» Elin

JA ÄNTLIGENNNNNN ,har verkligen saknat frågor och kommentarer :D. 1.vad skulle du gjort ifall en tjej roppade på dig eller kom fram och du typ sett henne innan och frågar om hon skulle kunna få ditt nr?

2.Tycker inte du att alla tjejer har samma stil nästan nu förtiden?



3. varför vill inte du nämna din tjejkompis namn eller visa hennes face? :)



4. Vad skulle du sakt ifall din tjej ifall du var tsm med någon, om hon nu sa jag vill inte ha sex och tappa oskulden just nu utan när jag gifter mig. vad skulle du säga eller hur skulle du regagera över det?

2010-04-24 // 19:13:32
» Anonym

Du fyller år som omarion..<3

2010-04-24 // 19:14:05
» Arre

ja tror du köpte antingen fotbollsskor,vårjacka eller typ solglasögon eller en keps. och sen undrar ja en grej..Vart kan man gå o klippa sig/snagga sig kort`` som billigast ?? just nu brukar ja gå till fridhemsplan ellr stan.Skulle va tacksamm om du svara.

2010-04-24 // 19:19:22
» BS

Ett par nya converse kanske? ;P

2010-04-24 // 20:09:44
» riyana

Gillar du den uppmärksamhet du får av tjejer ?

2010-04-24 // 20:28:09
URL: http://fabulousthingsaboutus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback