27/4-10

Shoo blogg!

Jag vet inte om det märks på bilden men jag är lite lite trött, jag tror det beror på hur vädret har ändrats under dagen faktiskt. Jag menar först var det hur varmt och soligt som helst att det till och med kändes som sommar och nu är det lite mer blåsigt och helt grått:tired: Jag hoppas bara det inte börjar regna!!
Ska på träning snart men skulle faktiskt inte banga på att sova..

Ne men haha, nu ska jag tänka positivt fan!
Jag ska inviga mina röda NIKE CTR 360 på träningen ikväll, har haft de i 2 veckor snart och aldrig spelat med de så jag är sugen:D
Ska packa in väskan med träningskläder nu och sen dra hemifrån.

Jag kollade precis på en av mina favoritprogram, nämligen COPS!
Jag bara bläddrade förbi alla kanaler sen såg jag att den gick på tv... De slutade ju visa det programmet men nu har de börjat igen... Fett nice:D Diggar det programmet fett mycket, de avsnittet jag kollade på idag var från år 2008, skönt med lite nya avsnitt eftersom förut visade de gamla avsnitt från 2006...

Aja.. Hur många här diggar programmet COPS haha?

Kommentarer
» victoria

Måste bara fråga, Hur många fotbolls skor har du ? Vf har du så många och vilka är dina favoriter. jag har 2 gräs och inomhus och det räcker men du har sskkiitt många ju :P

2010-04-27 // 18:57:39
» william

Hej. Skulle gärna vilja komma i kontakt med dig angående annonsering, men hittade ingen kontaktinformation nånstans, så skicka gärna ett mail.

2010-04-27 // 19:10:44
» ymcmds

om du inte gillar dom, kan jag snälla få köpa dom?

2010-04-27 // 19:29:21
» Mandah

Jag älskar cops :) De finns också en som får på 4+ elr va den heter road wars den är också intressant! :D

Btw sluta va så snygg hahahahaha :D

2010-04-27 // 20:11:59
URL: http://amandaaziz.blogg.se/
» BS

Hahah skitlänge sen jag såg på COPS! :P Men skitsnygga fotbollsskor!

2010-04-27 // 21:29:28
» ''Miss M''

Bryyyyaaan, du är skitguulliiig haha :D anyway, ja e typ ny här haha men diggar din blogg fan, den e skön. och du har tuuuung musiksmak precis som jag, DAMN boy! Skitfina fotbollsskor har du också, due helt enkelt niiiice :) Juste har en fråga, vart bor du? :) ha en bra dag!

2010-04-27 // 22:48:24
» BS

han bor i Rinkeby haha största ghettot :P

2010-04-28 // 07:26:51
» Miss M

SAY WHAAAT?! bryan bor du i Rinkeby? hoppas du kan svara på denna fråga haha :) kraam!

2010-04-28 // 20:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback