28/4-10

Shoo blogg:thumbup:
Jag kom precis hem från gymmet, jag är nästan helt slut haha.. Körde rätt så hårt idag!

Efter skolan idag så skulle min kompis dra till gymmet direkt efter vi slutat, jag fick lite ångest eftersom jag lämnade mina träningskläder hemma. Jag var tvungen att åka hem och hämta mina träningskläder och sedan röra mig mot gymmet.
Jag hade sparat så mycket tid om jag åkte till gymmet direkt efter skolan men men:P

När jag kom hem från skolan och öppnade kylskåpet blev jag helt chockad haha.
Mamma hade köpt massor med gainomax! Självklart tog jag med mig en till gymmet:D
Diggar texten: Bananas are for monkeys haha... Gott med vanilj och jordgubbssmakerna!

Men anyways, jag ska ta och städa mitt rum nu.. Det ligger kläder lite överallt, på tal om kläder så måste jag kolla vad jag ska ha på mig imorgon på reklaminspelningen. De ringde faktiskt mig när jag var på gymmet och sa vart vi skulle träffas och vilken tid jag skulle vara där.

Efter att jag städat rummet och valt kläder till imorgon så tänker jag plugga lite grann innan Champions League matchen mellan Barca och Inter. Om jag hinner så tänker jag spela lite FIFA innan matchen men bara om jag hinner haha, annars spelar jag bara efter matchen;)

Kommentarer
» nicho

Gainomax är så gott ! å samtidigt bra å dricka efter träningen ;D fett skön mamma du har hehe ^^

2010-04-28 // 19:17:54
URL: http://nichow.blogg.se/
» johanna

ungefär hur många läsare har du per dag? :)<3

älskar din blogg bryan ! :D

2010-04-28 // 19:25:31
» sadde

shus bryan, du hatar o bli rättad men det står banans are FOR monkeys, inte bananas are monkeys, bananer är inte apor haha :P

2010-04-28 // 19:40:32
» varsegod

bet I bust - B.O.B ft T.I

2010-04-28 // 19:50:32
» DIN FRAMTIDS TJEJ

VILKEN KANAL GÅR FOTBOLLS MATCHEN I ??? KOMMENTERA GÄÄÄRNA SNÄLLLLLLLAAAA .. ÄLSKAR DIN BLOGG .. MR BEEN :d:d:d:d:dd:dd<33333

2010-04-28 // 20:33:35
» Melli

sadde? han har skrivit rätt!

2010-04-28 // 20:47:44
» sadde

aa jag vet han bytte :P

2010-04-28 // 23:07:58
» sadde

aa vet han ändrade :P

2010-04-28 // 23:11:49
» sadde

oj nu råka jag skriva 2 ggr, det här blir 3:dje .. ska inte bli mer

2010-04-28 // 23:12:30
» tipex

märks att du inte gymmat länge. gainomax är skit, kolla på innehållsförteckningen, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater. plus att det är extremt dyrt, varför kör du inte på någon annan typ av återhämtningsdryck (om det är det du är ute efter) ?

2010-05-01 // 14:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback