Åååhngest!

Kom precis hem från Terry, det var som sagt hans sista kväll här i Sverige innan han åker hem till London.
Åkte först in till stan med grabbarna och åt i kungshallen, det var skönt att äta där så sent på kvällen.
Ni vet själva hur mycket folk det brukar vara där på dagarna. Men hur som helst, efter vi åt så åkte vi till Terry och tog det lugnt, spelade FIFA och så.

Imorgon är det skola!! Jag är nöjd med mitt påsklov, det har varit fett med nice och det har faktiskt känts som att lovet har varit längre än en vecka.
Meeen fan vilken ångest jag har, orkar verkligen inte med skolan.
Är jag den ända här som känner så eller är det några som håller med mig?
Och så kommer jag ha så jävla svårt med att vakna på morgonen!
FAN!

Kommentarer
» J

Skoja inte! Jag är galet skoltrött och längtar som fan tills jag tar studenten!

2010-04-12 // 00:44:40
» C

Undrar hur ser din drömtjej ut?

tycker du att tjejer ska vara naturliga eller sminkade?

2010-04-12 // 09:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback