Ändrade planer!

Precis när jag skulle börja klippa mig fick jag ett samtal.

Jag ska åka in till stan med grabbarna och käka, det är Terry's sista kväll.. Imorgon åker han tillbaka till sitt hem London. Har lite bråttom nu för de kommer och hämtar upp mig med bilen om typ en kvart så jag ska ta och byta om lite snabbt bara.

Jag får se till att klippa mig när jag kommer hem istället, eller nej... Fan då... Det kommer säkert bli försent.. Jag kommer inte orka hålla på damsuga upp håret och duschaa.. Åhhh knaz haha, får klippa mig imorgon då.

Men hur som helst...
Se till att spana in bloggen lite senare ikväll för då spanar jag in med veckans låtar och inte nog med det!
Biggie ska ju gästblogga och bjuda er på en skön dancehall låt!!

Kärlek o Respekt till alla söta och sköna läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback