Barca - Inter

Jag är laddad inför matchen haha! Riktigt laddad.
Har kvar chips från senast jag kollade på film, har även kvar min trocadero och min sockerdricka:)
Lite chocklad har jag också som ni ser men det är inte allt!
Mamma och Pappa är på WILLYS och handlar så det kommer mera gott att trycka i sig under matchen.
De lär komma hem när som helst.. Perfekt jue, det är avspark om ca 15 minuter!

Jag hoppas på att Inter tar sig vidare till FINAL. Jag är så otroligt trött på alla Barca fans som skryter om Barca hela jävla tiden. Kommer bli så fuckin skönt om de åker ut ikväll:D

Fett synd om Zlatan om Barca inte tar sig vidare till Final haha, förlåt asså jag vill inte skratta åt det men det är så jävla synd om honom då... Han lämnade just Inter för att han ville vinna Champions League.
Och om Inter nu tar sig hela vägen till Final och vinner den så kommer Zlatan få riktig ååångest!
Vilka tror du tar sig vidare till finalen mot Bayern Munchen?
Blir det Barca eller blir den Inter?
Kommentera och gör dig röst hörd!

Själv kan jag säga att jag tror på att Inter blir det laget som spelar finalen mot Bayern.
De har en bra fördel eftersom de gjorde 3 mål på hemma plan och inte nog med det... De har Mourinho!

Jag säger bara, håll i er för den här matchen kan bli en av de bästa genom tiderna!

Kommentarer
» s

inter vinner ;)

2010-04-28 // 20:47:36
» s kanske

ska du äta ALLLLLLLLT de där helt sj, asså allt de där? inte dela me dig med någon, shit. bjöööörn du e

2010-04-28 // 21:00:14
» BS

HAHAH faaan va gott, ge mig! :P men hopas på inter, pallar inte med Barcelona, vinner allt hela tiden. Men lite problem nu när en idiot blev utvisad i Inter.. :S

2010-04-28 // 21:47:13
» Anonym

BARCA!!! :D

2010-04-28 // 21:59:12
» Naomi

INTEEEEEEEEEEEEEEEER!!

2010-04-28 // 22:44:53
» Anonym

Hahaha du måste vara fett glad nu! Jag är fan också trött på Barcelona, hoppas Real vinner ligan nu! :D

2010-04-28 // 23:09:41
» BS

och ja, som du säger.. Zlatan måste dö av ångest nu hahaha :P

2010-04-28 // 23:11:02
» Millis

laaaaaaaaak .................. jag skiteri barca just nu men snacka inte om zlatan taaaaaaaaaaaack .

2010-04-29 // 21:43:04
URL: http://thekingss.blogg.se/
» Erre

en av de bästa genom tiderna.. det var en riktigt tråkig match! hejade dock på barca, men men..

2010-04-30 // 13:27:17
URL: http://shufflethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback