Blir irriterad...

Blir irriterad på läsare eller ska man kalla de för följare istället!
Aja, blir så irriterad på vissa följare som försöker rätta mig.
Kolla den här kommentaren t.ex.
Jag är på bra humör, skriver ett inlägg och berättar att jag ska ta det lugnt hemma ikväll och se på filmen the pursuit of happyness.
För det första så har läsaren fel, filmen stavas inte happiness utan den stavas happyness precis som jag skrev på inlägget. Det värsta jag vet är när folk ska leka smarta när de egentligen har fel, precis som i det här fallet.
Även om filmen nu skulle stavas med ett i istället för ett y whats the big deal?
Jag menar, ändå om jag hade stavat fel vem bryr sig liksom.. Orka leka smart och rätta någon på det sättet.
Shit, men i alla fall, nu vet du som kommenterade och inte skrev ditt namn att filmen stavas med ett y och inte ett i så i dig haha:D

BYE.

Kommentarer
» multon jack

det är lugnt,du ha inte stavat fel.

jag googla t.o.m upp det o de stog

"Happyness"

2010-04-16 // 22:33:34
» Anonym

Hahahaha skön

2010-04-16 // 22:35:59
» Anonym

Multon jack har helt fel haha. va fick du på engelska multon? happiness absolut inte happyness

2010-04-16 // 22:44:26
» s

filmtiteln heter the pursuit of happyness men på riktgit stavas det happiness så bryan har rätt.

från film sidan imdb.com:

Happiness" here is spelt with the letter "Y" instead of the letter "I". Chris Gardner (Will Smith) complains about the spelling of the word that was painted outside a childcare centre where he goes to pick up his 5-year-old son, Christopher (Jaden Smith), in the beginning of the film.

2010-04-16 // 23:02:49
» BS

s: hehe bra där! ;) och jag stör mig också lite på människor som gnäller på småsaker fan.. inget liv :S

2010-04-16 // 23:06:49
» belli

MEEN om det e så irriterande vf bryr du dig ens, du säger själv att du ignorerar sånna kommentarer ahah och du gör ju själv en big deal bout it, om du vet att det stavas HAPPYNESS och e så säker på det men bra för dig haha shiiiet

2010-04-17 // 22:12:47
» En snubbe!

Belli tyst.

Så jävla sant ! Spec. på facebook, när man skriver ett inlägg som handlar om fotboll. Plötsigt så kommer ngn och rättar till ett lags namn exempelvis "Anderletsh" till Anderletch... irriterande !

2010-04-18 // 18:22:59
» S

på riktigt stavas det Happiness, som någon kommenterat innan så har dom bara stavat så i filmen.. hoppas du inte skriver happyness på en uppsats i engelska bara hahaha

2010-04-19 // 09:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback