Can't Help But Wait...

And I don’t wanna come between you and your man
Even though I know I treat you better than he can...

Can’t help but wait
Til’ you see that wit me it ain’t the same.....
Jag är typ kär i den här låten, det är jag väl inte ensam om... Eller:question:
Jag gillar låten och musikvideon som fan och en av mina favoritdelar i musikvideon är från minut 2:36 till 2:39... Mycket känslor där, vill liksom ba få ut allt man bär på och har inom sig...
En sak är klar, Trey Songz är bara för bra asså.

Kommentarer
» nats

Bryan are you in love eller vad ?:P

jag gillar oxå den men jag dog för den när den var helt ny !

2010-04-20 // 16:27:07
» nicho

asså det här måste vara hans bästa låt/video seriöst.. även fast den är lite "gammal" . Men den skiljer sig så mycket från dom andra låtarna han gjort.

2010-04-20 // 17:12:37
URL: http://nichow.blogg.se/
» Naomi

That's my man! Älskar Trey Songz och hans musik. Sexigaste mannen på denna jord är definitivt han. Lika sexig i verkligheten som på bilder. Har sett han i både Florida och på Debaser.

2010-04-20 // 18:05:44
» lina

aa det såg jag, svårt att missa=)

2010-04-20 // 18:14:26
URL: http://schitzo.blogg.se/
» farre

hej bryan jag älskar den låten och då menar jag verkligen det. Första gången jag hörde den var på thevoice tror det var sommaren 2008. Slutet är bra när han ser dem tsm. Men det stod att en fortsättning ska komma ut. Har letat efter fortsättningen på denna video i snart 100 år. Holla at me if u know something peace.

2010-04-23 // 10:06:37
URL: http://dejavu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback