Ciara & The Dream

The Dream har ett förhållande med Christina Milian så tro inte att han är på G med Ciara hehe.
Det är så att The Dream är med och producerar Ciara's kommande album och här på bilden är de tillsammans och kollar på en basket match mellan Hawks och Pistons, de kände att de ville ta en liten paus från studion...
På senaste tiden har det varit några basketspelare som har försökt haffa Ciara men typ inte lyckats, vi får väll se om någon spelare från Hawks eller Pistons börjar ragga på henne hehe.
Men tillbaka till henne kommande album.
Det sägs att The Dream tänker se till att Ciara kommer låta lite som förut när hon slog igenom med Goodies.
Det ska bli intressant att få höra på henne album när den släpps!
Tjejer vad tycker ni om Ciara's skor?
Visst är de coola hehe? Skulle du vilja ha sånna?

Kommentarer
» nai

haha fett söta!, hon e skit snygg den jäveln - ciara alltså ;)

2010-04-05 // 19:20:31
URL: http://valentinacherib.blogg.se/
» Anonym

Nej jag vill nog inte ha såna :P

2010-04-05 // 23:20:52
» m -

Hahahaha fett söta skor :D skulle lätt ha såna på mig ;)

2010-04-06 // 13:11:55
» Anonym

haha aa,skiit söta jue

2010-04-06 // 16:04:16
» Anonym

riktigt snygga, men skulle inte vilja ha med en "mussepigg-tunga" faktiskt;) annars var dom dope:=)

2010-04-06 // 17:08:20
URL: http://shufflethis.blogg.se/
» Christina

jag har exakt sånna :) fast istället för det gula så är det rosa och det oranga är lila... fick de av en kändis..... när jag var i USA. :)

2010-04-07 // 13:00:36
URL: http://mcy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback