Don't tell me it's over ♥

Har som sagt ingen skola imorgon, jag tänkte se på the blind side men det blev inte av igen eftersom jag gjorde något annat och nu börjar det bli sent så jag ska se på den imorgon istället.
På tal om imorgon så ska jag till gymmet, efter gymmet ska jag möta upp min syster Diana.
Sen får jag se vad som händer närmare kvällen, jag tror inte jag ska göra något speciellt i alla fall.
Har inget planerat så jag tror jag ska vara hemma och se på film.
Men anyways...
Det här är ett godnattinlägg så jag tänker bjuda er på en riktigt skön låt som jag gillar fett mycket.
Älskar som sagt rnb och låten jag tänker bjuda er på får mig att bli lite deppig ibland faktiskt:S
Älskar sättet som de sjunger, skit skön melodi... Älskar helt enkelt sån här typ av musik.

Det bästa med låten är nog texten, den får mig att tänka på kärleken och vissa kärlekssituationer.. Aaah jag venne riktigt hur jag ska förklara, vet inte ens om det går att förklara med ord vad jag menar men jag hoppas ni förstår vad jag menar....... I alla fall, skön kärlekslåt asså...

Det värsta av allt är när man ligger och lyssnar på sånna här låtar mitt i natten som jag gör nu...
Förut brukade jag faktiskt sova med min ipod, jag brukade lyssna på låtar som denna varje natt tills jag insåg att det inte vara så bra eftersom jag somnade vid klockan 03:00 hela tiden. Allt för att jag låg och tänkte på kärleken föör mycket. Men jag saknar det fan, saknar att sova till musik, ska nog börja göra det igen..
Det är skönt men det kan också vara jobbigt när man som i mitt fall tänker för mycket på kärleken...

Ni vet själva att jag oftast brukar minska videon så man bara ser spelaren,
nu vill jag att ni läser texten samtidigt som ni lyssnar på låten så därför tänker jag inte minska videon...

Tryck på play och njut, tänk på kärleken... Tänk på någon du gillar
Baby it's been a while since we connected,
One night alone with me, and you'll forget him...

Kommentarer
» Nathalie

Bryyaaan, check out denna nya låten om du inte har: http://www.youtube.com/watch?v=l2JJ6H8YZwE&feature=player_embedded Git Fresh (aka Deepside) ft. Flo Rida - Arch Your Back ;) tack för en super blogg!! kram Nathalie

2010-04-23 // 09:05:48
» farre

hej jag vet precis vad du menar man tänker dig vissa stunder på kärlek, sexiga kyssar, hjärtat slor hårt, man blir aldeles var om kroppen. men blir glad när man ser personen man kan inte sluta le även om man inte vill. sen när man håller om personen som du älskar glömmer man bort allt då menar jag precis allt. <3 och mycket mer :)

2010-04-23 // 09:57:44
» nicho

shit den här låten var nog en av dom skönaste du lagt upp på länge! å att texten är hur nice som helst är bara ett stooort plus! ;)

2010-04-23 // 10:49:58
URL: http://nichow.blogg.se/
» Fotboll

Bryan, du som är bra på fotboll och skriver ganska mkt om de. Du borde ge lite tips på vad man borde träna på o så när man är lite mindre. Du fattar vad jag menar :) Tack för en grym blogg!

2010-04-23 // 15:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback