Fandå!

Oh my days vad trött jag är!

Jag vaknade för ett tag sen, det första jag gjorde var att äta.
Åt inte direkt mat men åt 2 mackor och drack O'boy :)

KnazKnazKnaz!! Jag missar första halvleken av matchen mellan Barcelona och Arsenal.
Tro mig jag brinner som fan, ni kanske undrar varför jag missar den, det är för att jag har träning... Som vanligt hehe.

Men de synd fan, synd om mig som missar första halvleken. Sånna matcher vill man jue se från start till slut!
Jag hoppas jag inte missar så mycket action, alltså hoppas jag på att det ska hetta till i matchen när jag är hemma för jag hatar att missa mål och så i matcher som jag verkligen vill se.

Vilka tror du vinner ikväll eller ska jag säga vilka tror du tar sig vidare till semi-final???
Själv hoppas jag och tror jag på Arsenal!

Kommentarer
» Sara

B? Barca kommer så klart att vinnnnnnaaa!! (H)



B A R C E L O N A = S E M I F I N A L

2010-04-06 // 19:27:24
» BS

Hoppas på arsenal, tror på barcelona.. särskilt nu när de leder me 3-1 :( men arsenal fick en grym start

2010-04-06 // 21:30:07
» BEEBEK

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH.. BRYAN HAHAAHAAHHAH I DIIIIIG!!!!!

2010-04-06 // 21:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback