FIFA DAGS!!!!

Äntligen fan!!

Jag har inte kunnat lira FIFA på månader.. Eller jag har kunnat lira FIFA men inte online eftersom jag har haft problem med mitt internet på sistonde.. Men nu är det fixat!!

Imorgon börjar jag 10 så jag ska nog ta och spela FIFA i ett bra tag nu haha, jag har saknat det som fan!

Jag har i för sig spelat FIFA hos Terry när han var här men då var det på Xbox och inte Playstation.
Men ändå fan haha, jag spelade mot Terry, Tumme, Danne och Nebben... Vann allihopa, en efter en haha...
De är amatörer fan :D Finns det några bra där ute som vill utmana mig? BryanMassa@PS3

Jag spanar in snart igen, då med bilderna på mig när jag var en liten unge hehe.

Kommentarer
» BS

Tyvärr har jag bara xbox 360 :P fan!

2010-04-14 // 00:08:41
» Anonym

vad heter danne i efternman?

2010-04-14 // 22:35:21
» Isabella Brandie Lilja.

Tycker du? (:

2010-04-17 // 09:20:53
URL: http://www.mybrandies.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback