Filmdax!

Shoo bloggen:D
Fan vad jag är lack!

Jag vill spela FIFA online, jag tänkte spela mot en kompis men det blir inte av eftersom Playstation har problem med sitt nätvärk... Jag kan fortfarande spela FIFA men jag kan som sagt inte spela Online vilket jag tycker är roligast... Men men jag tänker spela FIFA offline nu och sen tänker jag se på film.
Jag har faktiskt fortfarande inte kollat på the blind side!!:O Jag har sagt att jag ska kolla på den så många gånger men jag vet inte asså haha, det blir aldrig av:P

Efter FIFA tänker jag som sagt se på film men det blir inte the blind side utan det blir Brooklyn's finest!!
En grym Action/Crime film som min kompis Feriid rekommenderade till mig.
Jag såg trailern och tänkte direkt, DEN HÄR SKA JAG SE... Så nu håller jag på ladda hem den, det blir perfekt.. Jag menar, jag lirar lite FIFA och när filmen har laddats klart så kollar jag på den!
Har du sett Brooklyn's finest? Vad tycker du om filmen?
Om du inte har sett den, blev du sugen på att se den nu efter att du sett trailern??
Jag blev i alla fall fett sugen på att se den efter att jag sett trailern haha, verkar vara galet bra!

Kommentarer
» ya diggggg

Jesse williams!

2010-04-23 // 23:20:31
» amanda

aww va söööt du är bryan dela med dig läpparna sugar daddy

2010-04-25 // 18:27:11
» JD

åh jag blir deppig när jag ser filmer som utspelar sig i Brooklyn och Queens, längtar heeem!!!

2010-04-26 // 08:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback