Filmdax... IGEN!!

Jag har blivit värsta filmfreaket jue:D
Go'kväll på er alla goa läsare.

De senaste tiden när jag inte har haft så mycket för mig så har jag velat fördriva tiden. Skillnaden från nu och alla andra gånger är att jag inte spelar FIFA för att fördriva tiden utan nu har jag börjat kolla på film.
Jag antar att ni har märkt det, jag tycker det är asskönt! Ska lätt fortsätta med det.

Jag har alltid velat se på filmer och så men grejen är den att jag är väldigt kräsen av mig när det gäller just filmer...Eller kräsen var jag för några veckor sen, är inte det längre:) Ni alla vet att jag gillar att se på filmer som Stomp The Yard, You Got Served, The johnson family vacation, welcome home roscoe jenkins, seven pounds osv osv... Jag har typ sett alla såna filmer och just därför tror jag det har varit svårt för mig att hitta andra filmer som nästan är likadana..
Nu kan man säga att jag har öppnat mig mer haha, förut kollade jag bara på såna filmer men nu är jag som sagt mer öppen. Jag kollar på allt nu och det är jag glad över för det finns så otroligt bra filmer som jag har missat och inte har sett...

Som igår t.ex. Jag kollade jag klart på Brooklyn's finest och jag ska inte ljuga... Filmen var feeett bra!
Den filmen är inte i närheten av den typ av film jag brukar kolla på men ändå gillade jag den fett mycket!
Ska fan börja kolla på alla typer av filmer nu, det finns så otroligt bra filmer som jag har missat:O

Idag eller nu, ikväll ska jag se på From Paris With Love.. En film som min kompis rekommenderade till mig:)
Visst verkar den här filmen också vara grym!!

Jag skrev rätt så mycket där uppe men jag hoppas ni förstod vad jag menade hehe...

Hur som helst, jag har laddat med chips och läsk:D
Mmmm, är så sugen på chipsen:D
Jag vet bara inte vilken dricka jag ska dricka under filmen...
Vad tycker ni haha? Trocadero, Sockerdricka eller Fantan???
Jag tror nog det blir Fantan asså;)

Kommentarer
» BS

Sockerdricka är jag mest sugen på! :D

2010-04-25 // 21:56:27
» Anonym

NÅGON AV DOM 2 räcker det med bara en till chipsen :o?

2010-04-25 // 21:57:44
» BS

Förresten, fett nice att du öppnat dig för alla slags filmer.. olika filmer passar på olika tillfällen :)

2010-04-25 // 21:58:49
» Tro mig bryan

Kolla på gridiron Gang, film från 2006. Svär du kommer gilla den, om du inte tror mig kolla bara på trailer.

2010-04-25 // 22:34:16
» LINDAaaaaaa

HEJ Bryyyaaan!! Skulle inte du kunna börja med sånna dära " HISSAR OCH DISSAR " :D:D:D

2010-04-25 // 23:52:00
» Erre

kolla på the pursuit of happyness med will smith och hans son, jaa det stavas happyness och inte hapiness, det är en annan film;);)



2010-04-27 // 15:29:09
URL: http://shufflethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback