14/4-10

Fan vilken nice dag jag har haft, mycket på grund av vädret så klart!:cool:
Men så har jag varit trött också, som vanligt haha.. Ne men jag somnade fett sent inatt, somnade faktiskt vid klockan 04:00.. Venne vad felet var men jag hade så jävla svårt att sova.. Jag la mig i sängen vid klockan 01:00 och trodde att jag skulle somna vid 01:30 men så var inte fallet hehe.

När jag satt på bussen idag så var det grooov trafik, jag menar verkligen groov trafik! :tired:
Jag var redan lite trött när jag klev på bussen och när vi var fast i trafiken så blev jag ännu tröttare..
Jag typ halvsov på bussen.. Visst kan det kan vara skönt att halvsova men när jag gjorde det på bussen idag så sov jag typ i 2 minuter sen fick jag den där rycken och typ ryckte på benet haha. Ni förstår vad jag menar va?:question:Haha, jag hatar det och tycker det är fett irriterande...
Det hände inte en eller två gånger utan det hände några gånger,
jag undrar verkligen om någon såg mina ryck :P
Idag invigde jag faktiskt mina efterlängtade vita Converse! :)

Kommentarer
» nats

haha :D jag hatar också rycken man brukar få när man halvsover

2010-04-14 // 20:36:28
» Anonym

fräscha skor!!!!!! :D

2010-04-14 // 20:42:46
» nicho

Bilden till vänster är bara för härlig! :D man får en glad känsla av att kolla på den lixom ;) (no homo)

2010-04-14 // 21:16:48
URL: http://nichow.blogg.se/
» Anonym

var köpte du jackan?

2010-04-16 // 22:21:49
» Aida Shalaby

Du är en skiiiiit bra bloggare :)

2010-05-10 // 16:23:17
URL: http://aidashalaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback