Fredag

Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmys!:)

Jag kom hem från träningen för inte så länge sen, när jag kom hem så åt jag äppelpaj! Det var fett med gott:)
Som sagt det är fredag och jag tänker mysa. Jag tänker inte mysa med någon utan jag tänker mysa ensam haha:blush:
Orkar, vill inte och kan inte festa eller något liknande ikväll eftersom jag har seriepremiär imorgon.

För några veckor sen ville jag se på the pursuit of happyness men det gjorde jag aldrig så jag ska ta och ladda hem den nu och kolla på den lite senare ikväll.
Självklart har jag laddat med läsk och chips:D Tänker softa i rummet och kolla på film alldeles själv, mysigt eller hur!?:rolleyes:

Men, men.. Nu har jag berättat vad jag ska göra...
Vad ska mina söta och sköna läsare hitta på ikväll då:question:

Kommentarer
» raffe

den filmen är fett bäst.

will smith och hans son asså! de

coola är att filmen är baserad på

verklighet;)

2010-04-16 // 20:47:30
» Egzona

ny läsare här och vill bara säga att din blogg är fett bra :D och min kväll ser nästan ut som din :)

2010-04-16 // 21:06:47
URL: http://eggi.blogg.se/
» Anonym

happIness inte happyness......... -.-

2010-04-16 // 21:25:35
» dinah

den där bilden va fin bryan :) du ser riktig charmig ut på den.

2010-04-16 // 21:49:57
» paulina♥

skönt me fredag :D

2010-04-16 // 22:19:48
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
» Anonym

Ingenting :(

2010-04-16 // 23:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback