FREDAG

Fredag Fredag Fredaaaag:thumbup:
Idag har jag sovit ut mig så trött är jag inte:)
Skönt med bra väder efter två eller tre deppiga dagar med regn!

Igår skrev jag att jag skulle gymma idag, det gjorde jag och efter det så mötte jag upp min syrra.
Hon köpte två skjortor till mig:) Tack sis!

Nu ska jag äta, packa in träningskläderna i väskan och göra mig redo för att dra iväg på fotbollsträningen!
Jag är på fett bra mode:D Är i rummet just nu och lyssnar på musik, har höjt volymen fett mycket och basen pumpar som fan... Just nu spelas The Dream - Shawty is a 10;)

Men anyways, igår skrev jag att jag inte har några planer för ikväll och så är läget fortfarande.
När jag kommer hem från träningen så ska jag nog ta det lungan hemma.. Softa se på film och så..

Vad ska mina söta och sköna läsare göra ikväll dåe?
Ska ni på fest så lova mig att ta det lugnt och inte göra något dumt:)

Kommentarer
» Anonym

Halå hahaha FAIL?, de regnar ju nuu! :D

2010-04-23 // 15:45:47
» nats

bryan jag blir också på bättre humör när det är soligt

jag ska på bio ikväll:D

2010-04-23 // 15:46:23
» iSwagga

imma get fuckin drunk an pas out whoooo lol,



pretty ricky - tipsy, put that shit on replay:P

2010-04-23 // 17:07:21
URL: http://mechanicaldummy.blogg.no
» BS

Bara chill ikväll! :D

2010-04-23 // 22:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback