Fredag!

Som sagt det har kännts som en Lördag för mig hela dagen.
Men nu börjar det kännas som en Fredag.
Jag som skulle kolla på The pursuit of happiness ikväll.
Det blev ändrade planer, jag hade glömt bort att jag ska ha kul med laget ikväll.
Nu ska jag iväg på hemma chill med laget och efter några timmar så ska vi röra oss mot stan och göra den osäker hehe.
Jag brukar inte klubba så ofta men ikväll blir det nice att klubba med lagkamraterna.

Fick precis reda på att min kompis Terry har kommit till Sverige, han är snart i Stockholm.
Skulle vilja träffa honom ikväll men tyvärr så kan jag inte, får ta det imorgon helt enkelt.
Idag festar jag med laget imorgon med Terry haha ;)

Hare så bra alla söta och sköna läsare.
Ta det lugnt ikväll!


Kommentarer
» Shaima

Shoo Bryan, ville bara rekommendera en fett bra låt, men du har inte kvar den där grejjen där man kan maila dig, så skriver här istället :)

Låten heter JUST STAND UP med flera olika kända kvinnliga artister; Beyoncé, Nicole Scherzinger, Leona Lewis, Mary J Blinge, Rihanna, Ciara, Fergie, Ashanti, Mariah Carey, Natasha Bedingfield, Kesha, Carrie Underwood, Miley Cyrus. Låten handlar om att kämpa om man har cancer och den ee skiit bra! Har dödat låten sen jag hitta den, och jag ryser fortfarande varje gång jag lyssnar på den! Så bra ee den! Aja ville bara rekommendera den, hoppas du ser min kommentar. (Här ee länken om du inte hittar låten;http://www.youtube.com/watch?v=AwM1RfbRswc&feature=related ) ENJOY! ;)

Kram <3

2010-04-02 // 21:11:54
» Tompa

Va ful du är rent ugly asså haha

2010-04-02 // 21:24:10
» Samanta ps

Första gången jag går in på din blogg, jag älskar den!



Besök gärna min blogg: http://samantaps.blogg.se

Fågestund pågår

2010-04-02 // 22:00:47
URL: http://samantaps.blogg.se/
» Anonym

om du skulle ut med laget ikväll vf e du inne på facebook

2010-04-03 // 00:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback