Goddag

Goddag på er alla söta och sköna läsare!:D
Det är fint fint väder ute och jag ska snart åka iväg med Danne och kolla på en fotbollsmatch.

Jag vaknade vid klockan 12 idag fast än jag satte på alarmet 09:30. Tanken var att jag skulle gymma vid 10 tiden men 1. Jag vaknade inte. 2. Jag skulle ändå inte kunna gymma idag eftersom jag har pain i nacken.
Igår på matchen så gjorde jag en cykelspark och landade helt fel, hade inte så ont i nacken under matchen men senare under dagen gjorde det riktigt ont..
Har fortfarande riktigt ont, kan inte någon söt massera min nacke:blush:

Men men, igår natt kollade jag på Seven Pounds...
Vilken bra film asså, den är obeskrivligt bra... Jag föll faktiskt några tårar i slutet av filmen...
Alla som har sett filmen vet vad som händer i slutet.

Kommentarer
» sanna

den där filmen, seven pounds, den är så bra! jag fattade inte den i början men sen så fattade jag och då blev den bättre och bättre, den är t.o.m bättre än the pursuit of happyness! :D

2010-04-18 // 14:48:05
URL: http://delevante.blogg.se/
» Anonym

hahahahahha omg jävla bög, vad pinsam du e

2010-04-18 // 14:55:27
» nicho

till kommentaren över kan ja ba säga : käften din åsna! det märks att du inte sätt filmen heller för den delen.



aja håller med dig Bryan Boy , det som hände i slutet är riktigt riktigt sorgligt och det skulle krävas en väldigt speciell människa att göra nåt sånt.

2010-04-18 // 15:46:06
URL: http://nichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback