Godmorgon

God morgon haters.

Jag vaknade för någon timma sen och är inte så trött som jag trodde att jag skulle vara faktiskt.
Jag kom hem fett sent igår, var hemma vid fyra på natten.

Jag skulle faktiskt haft match idag men den blev inställd pga vädret... Det är helt sjukt att det har börjar snöa IGEN.
Igår när jag var med en kompis så sa jag att det är så skönt att snön äntligen är borta och att solen kommit fram. Det jag sa varade inte så länge haha. Vem vet det kanske snöade idag bara för att jag sa så igår.
Men men, eftersom matchen blev inställd så funderar jag på att dra till gymmet. Ska höra med Nebben och kolla om han pallar.

Sen får jag se vad som händer, idag tänker jag ta dagen som den kommer :)

Btw, vet någon här om snön är här för att stanna eller om det bara snöade idag??

Kommentarer
» Anonym

ska ge dig ett tips när det är tex sol ute och du säger va bra väder knacka på trä tre gånger och säg mashala, eller tex om du har köpt en mobil och inte tappat bort den på en vecka som du brukar göra så knackar du på trä tre gånger och säger mashla. asså man säger så för att det ger en tur svårt att förklara :D

2010-04-05 // 13:55:58
» Melda

Varför har du skrivit på rubriken "haters"? Vad har vi gjort dig egentligen?:S

2010-04-05 // 14:25:27
» -.-

Wtf...?:S

rubriken har ju ingenting med inlägget o göra

2010-04-05 // 14:26:38
» Jessie

Jag håller med Melda...

va menar du med haters...?:s

2010-04-05 // 14:27:46
» Sadia

Tycker du att vi är haters...? :(

2010-04-05 // 14:28:52
» :)

Nej han menar inte er utan dem andra som komenterade de förra inlägget ifrån igår. Men du måste acceptera varför dem frågar eller vill inte du att folk ska ställa dig frågor? du kan ju säga att du kanske fick ett sms den sekunden :)

2010-04-05 // 14:49:43
» BS

haha varför ta åt sig om man inte är nån hater? :P men tror inte snön kommer stanna, iaf inte enligt väderrapporterna ;)

2010-04-05 // 23:24:55
» Melissa

Har klickat mig in här för första gången!



Mitt första intryck: du verkar lite efterbliven, du slutar emd läpparna och din näsa glänser på varje bild och du verkar falsk. Det känns inte som om det du skriver komemr från hjärtat utan det känns som att du skriver bara för att, och för att bli omtyckt.

Just saying!

2010-04-06 // 02:11:31
» Melissa

putar med läpparna*

2010-04-06 // 02:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback