GODMORGON/GODNATT PART 3

Ännu en natt då jag är hemma seeeent!
Var hemma vid kvart över 5 i natt.
Hade faktiskt en riktigt trevlig och rolig kväll, eller ska man säga natt.

Mycket skratt osv, även många diskussioner... Satt och diskuterade med några av tjejerna om illuminati, något som jag personligen inte tror på. Jag tycker att det låter så korkat och löjligt men det diskuterade vi om i alla fall.
Sen så började vi prata om Chris Brown och Rihanna's händelse..
Det var mycket vi pratade om och mycket vi skrattade åt...
Ne men det var nice, riktigt soft.. Vissa spelade fifa hela natten fan haha..
(Och jag var inte en av de om du nu skulle tro det haha, tro mig jag rörde knappt kontrollen :P)

Men anyways, nu ska jag försöka sova och drömma sött!
Good night på er alla söta och sköna läsare ;)

Kommentarer
» Sandra

Hej Bryan... Jag har alltid undrat. Vart shoppar du dina kläder? Vilka är dina favorit affärer?:)

2010-04-09 // 12:34:37
» Miss S

helt sööt haha

2010-04-09 // 14:10:09
» Ord blir meningar

trött är bara förnamnet

2010-04-09 // 14:31:22
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback