Go'kväll

Go'kväll Go'kväll på er alla goa läsare!
Bryan här, din tjejs favoritbloggare for sure... Mr.do it for the ladies:thumbup:
Kom hem från träningen vid klockan 22:00 det första jag gjorde var att slänga av min träningskläderna och kolla på matchen mellan Lyon och Bayern.
När det var 10 minuter kvar av matchen så hoppade jag in i badkaret och tog ett varmt och skönt bad, otroligt skönt efter en hård träning...

På tal om träningen, det gick skit bra idag! Det var ett tag sen det gick så här bra på träningen fan haha, har antingen fått tillbaka mitt självförtroende efter mitt mål i helgen eller så var Nike skorna CTR 360 magiska haha:D
Ne men jag känner att jag börjar hitta formen igen och det är ju skönt, på tal om skorna så rekommenderar jag de till alla fotbollsspelare, CTR 360 är skit bekväma... Man får värsta skotten tro mig.

När jag var i skolan idag så fick jag ett samtal, jag ska på en ny reklaminspelning nu på Torsdag!
Fett najs jue haha, ser verkligen fram emot det.. Jag tycker det är skit kul att jobba framför kameran, speciellt med professionellaaa regissörer som kan sin grej. Inspelningar är också kul för att man träffar så sköna och roliga personer:)

Men men, kvällen börjar närma sig sitt slut, jag hoppas ni har haft en underbar dag för det har jag.
Hur ser min dag ut imorgon?? Hmm...
En sak har jag klart för mig i alla fall... Jag har ingen fotbollsträning vilket betyder att jag är ledig efter skolan!
Jag har inte kollat schemat men jag hoppas att jag slutar tidigt imorgon, ska nog till gymmet när jag kommer hem från skolan, eller kanske softa och ta det lugnt med en kompis... Får se, tar dagen som den kommer:)

Juste! Hur kunde jag glömma bort det här haha?
Hur som helst, en grej som är spikad senare på kvällen är Champions League, matchen mellan Barca och Inter.

Jag ska ta och spela lite FIFA nu innan det blir för sent men vet ni vad!?
Jag spanar in med ett godnatt inlägg så spana in bloggen lite senare;)

Kärlek och Respekt till er alla söta och sköna läsare!

Kommentarer
» Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=w8z_5ZtPzWI&feature=player_embedded TA och spana in T.I's nya music Video! T.I IS BAACK BITCHEEES

2010-04-27 // 23:47:56
» lalalah

haha bryan såg dig på en afficsh i skolan där det var en asgullig bild på dig och så stod det lite under bilden:D

2010-04-28 // 16:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback