Go'natt

Dags att sova snart så jag passar på att säga godnatt på er med den här sköna låten och mysiga musikvideon.
Diggade den här låten fett mycket förut och gör det fortfarande.

Kom att tänka på den från ingenstans, senast jag lyssnade på den var typ i Augusti förra året!
Riktigt skön är den, Young Steff är en riktigt bra artist och har många sköna låtar ska ni veta..
Men slow jukin som den här låten heter.. Asså aah, den är för skön.. I love it <3

Det finns en mening i den här låten som jag diggar fett... han sjunger;
Well they say if you can dance slow, then you can... well you know...
Haha, fett skön mening där asså...

Kommer ihåg att jag lyssnade på slow jukin hela dan varje dag förut haha. Sen tog jag en paus från den eftersom jag lyssnade på den för ofta, men nu har jag som sagt inte hört den på ett bra tag och bara för det kommer jag börja döda den igen haha. Ni förstår vad jag menar:P

Hur som helst, tryck på play och njut..
Den här låten kan man lätt sova till vilket jag tror jag tänker göra faktiskt:)
Ska resa mig upp från sängen nu och hämta min ipod!
Go'natt på er alla, hoppas låten får er ladies att tänka på dig och mig sådära haha!
Ne men sov gott, ciao:love:


Kommentarer
» ?

JAG UNDRAR OM VI LÄSARE , KAN KOMMA FÖRBI O GRATTA DIG PÅ DIN STUDEN ? ELLER ÄR DET BARA NÄRA OCH KÄRA?

2010-04-28 // 10:23:00
» Justin

låten är riktigt skön.

2010-04-28 // 16:35:18
URL: http://lildozeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback