Goodnight

Dags att sova nu!

Jag har haft en riktigt skön dag, eller kanske inte... Arsenal förlorade fan derbyt mot Tottenham men det är sånt som händer. Synd ba för nu är drömmen om ligaguldet borta.

På väg till skolan imorse så gick jag förbi posten för att hämta ut pengarna min syster Liza hade skickat till mig i Torsdags..
Jag blev glad fan, började dagen med att hämta ut lite pengar hehe!

Det har varit skönt väder hela dagen och jag hoppas verkligen det fortsätter, imorgon bitti har jag fotbollsträning med skolan så SOL och klarblå himmel skulle inte skada :)

Aja, godnatt på er alla söta och sköna läsare säger jag med dessa bilder och denna låt..
Sov gott och dröm sött. PUSS:love:

Kommentarer
» S E V D A Y E T I S ♥ - SEVDAS.BLOGG.SE

gooodnatt bryan :D!<3

2010-04-15 // 00:43:30
URL: http://sevdas.blogg.se/
» lina

natti

2010-04-15 // 01:00:23
» Krizia

du kanske ska börja heja på barcelona i stället då! ;)

2010-04-15 // 02:12:53
URL: http://krizia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback