Haha för nice!

Innan jag drog iväg på min träning tidigare idag så satt jag och lyssnade på låten som Biggie la upp på sitt inlägg.
Under träningen så tänkte jag på den hela tiden fan och nu när jag är hemma så lyssnar jag på den om och om igen haha, har höjt volymen rätt så mycket faktiskt. Den är föör nice, tack Biggie haha!

Jag är inte den typen som diggar dancehall direkt, eller asså visst det funkar på fester och så men det är inget jag lägger in i min ipod. Men nu har jag fått en helt annan uppfattning när det gäller dancehall... Den låten Biggie la upp är ju skööön dancehall som jag lätt lägger in i min ipod.. Den är ingen dancehall låt där de skriker SHAKE IT, SHAKE THAT, MOVE IT, UP AND DOWN... Aah ni förstår... Utan den låten Biggie la upp är en riktig skön dancehall låt med känsla asså haha. Mer sånt Biggie, sånt gillar vi :D Men de klart han kommer lägga upp sånna där flippade dancehall låtar också, det finns ju vissa här som gillar sånt så :P

Haha asså shit, den har fastnat i mitt huvud jag menar helt allvar!
I like the way you move your body, I wanna make love like there's no tomorrow.
Kan verkligen inte stå eller sitta stil när jag lyssnar på den haha, jag börjar gå runt i rummet och röra på höften haha, ni vet exakt vad jag menar för ni har sett min video från 2008 ;)

Men serious, är det bara jag som har börjat digga låten fett :P


Kommentarer
» S E V D A Y E T I S ♥ - SEVDAS.BLOGG.SE

låten är tuung :D!

2010-04-12 // 21:19:04
URL: http://sevdas.blogg.se/
» sarah

Haha ne jag diggar den som fan ju.

Låt Biggie köra sin grej dära asså.

2010-04-12 // 21:35:27
» BS

Haha samma här, den e skön.. visste knappt va dancehall var innan :P

2010-04-12 // 23:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback