Händer idag?

Tjoo blogg!

Jag vaknade för typ en kvart sen och ligger fortfarande kvar i sängen.
Ska upp och käka något gott snart sen måste jag faktiskt packa väskan och dra iväg på min match!
Fan vad jag är taggad!! Det är ju så jävla naaajs väder.
Blir fett sugen på att lira boll när solen skiner och himlen är klarblå!
Nu ska jag ta och lyssna på låten jag har lagt upp på min facebook sen tänker jag gå till köket och käka.

Vad ska ni göra på en Söndag som denna?
Kommentera och let me know hehe, jag antar att alla ska slappa hemma?

Kommentarer
» nats

jag ska faktiskt ta en runda förbi stan i det här fina vädret :)

2010-04-11 // 14:52:20
» Victoria

det blir grillning hemma!:D

och självklart njuta av det vackra vädret!

2010-04-11 // 15:04:52
» BS

Fan måste plugga idag :(

2010-04-11 // 15:44:52
» Amina

jag var ute och joggade lite :)

nu ska jag väll bara vara hemma och plugga lite.

Ta det chill sista dagen nu ;)<3

2010-04-11 // 15:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback