Hemma från Uppsala

Shoo blogg:D
Idag invigde jag mina Nike skor som jag köpte igår, de är fett najsa och jag diggar de fett:)
Idag hade jag match i Uppsala och det gick bra, vi vann med 0-2 och jag gjorde faktiskt ett mål och passade fram till det andra målet... Alex en kompis eller ska man säga kusin till mig haha skulle faktiskt komma och kolla på matchen, han bor uppe i Uppsala men det blev inte av eftersom han också hade match idag... Jag hade lovat honom att jag ska göra mål och peka på honom men men, han var som sagt inte där:P

Jag har rätt så många läsare i Uppsala så jag undrar vart ni alla var??:O
Vi spelade matchen på en plan som låg precis vid en moské... Vet ni vilken plan jag menar eller?

Men anyways, Uppsala verkar fett chill.. Skulle fan inte banga på att bo där...
Ni som bor där borta tänker typ; Bryan vad fan säger du:O Stockholm är stället man vill bo på haha!
Ne men seriöst Uppsala verkar vara chill så ni som bor där ska vara stolta;)

Hade inte varit i Uppsala på typ tre år, hade glömt bort hur lång tid det tog att åka dit men idag fick jag reda på det... Vi åkte i 180KM/H haha så vi var där på 26 minuter!! Det var mycket närmare än vad jag trodde faktiskt...
Hade för mig att det typ tog en timme och en kvart till Uppsala men nejnej hehe.

En sak som jag tycker är roligt när man kör in i Uppsala är att IKEA är det första man ser:P

Hur många här är från Uppsala då???:question:

Kommentarer
» Meee

Jag är från uppsala, :D tråkig stad .hihi

2010-04-25 // 21:00:25
» Anonym

det är en SKIT TRÅKIG STAD bajs stad

2010-04-25 // 21:30:57
» Hanna Omari

Haha, ofta sthlm e roligare än uppsala. uppsala e ju studentstaden, fett nice ju!

Btw e alex en tjej eller kille.. du använde båda pronomen i meningen! :P

pussohej leverpastej!

2010-04-26 // 16:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback