Hjälp, säg någon bra film!

Den här helgen har det varit mycket film för mig. Synd ba att jag har kollat på filmerna helt ensam.
Haha ne jag skoja ba, de soft och se på film själv ibland faktiskt:)

I Fredags såg jag på The Pursuit Of Happyness och igår såg jag på Seven Pounds.
Jag har sagt det förut men jag säger det igen, otroligt bra filmer båda två!

Jag har inte så mycket för mig nu, jag ska se på lite fotboll senare ikväll men nu så jag funderar jag faktiskt på att se på film. Grejen är den att jag inte vet vilken film jag vill se.

Kan ni vara snälla och komma med förslag på några bra filmer som är värda att se på?
Kommentera så snabbt du kan för jag vill se på film nu nu nu!:D

Kommentarer
» H

Friday e galet bra, kolla på den:)

2010-04-18 // 18:36:32
» Therese

Om du gillar komedi kan jag rekomendera " land of the lost", annars om du gillar sköön romantik är "The notebook" sjukt sevärd! :)

Sen har du ju "dance flick" komedi.

och en sköön action "Brooklyns Finest".



/Bi

2010-04-18 // 18:38:54
URL: http://morberg.blogg.se/
» cindy

AWAKE, HONEY, THE NOTEBOOK, NEXT FRIDAY, NORBIT, EDEN LAKE ( GALET TUNG) man känner panik under hela filmen haha. Not without my daughter ( verklighetsbaserad ) Skit bra. :)

2010-04-18 // 18:47:33
URL: http://enjoycindy.devote.se
» samantha

kolla på någon gammal, typ you got served jag ska se den nu iaf :D

2010-04-18 // 18:49:16
» Superstaar

om du vill se en riktig sköön komedi film så rekomenderar jag, Welcome home Roscoe Jenkins, Den e kunglig martin lawrence har huvudrollen o Mo'nique o andra komiker e med,

En annan e ATL, som T.I e med i den e mer romantisk och lite drama med den e oxå fett Nice

Enjoy

2010-04-18 // 18:49:24
» J

Jag måste helt klart rekommendera "Boondock Saints", galet bra action! Galet bra komedi om du diggar Jim Carrey: "Liar, liar", eller "Mina jag och Irene". En grym dans film är "Stomp the yard", där faktist Chris Brown är med ;) "Walk the line", en av de bästa filmerna jag sett :) Annars tror jag att du kan ladda hem Voddler och titta på film gratis ;) Enyoj!

2010-04-18 // 18:49:30
» Anonym

a walk to remember, the notebook,

Somebody help me (med marques houston & omarion), hunting in coneticut(stavning),taken

kommer inte på fler :P

2010-04-18 // 18:57:15
» BS

Nyckeln till frihet (en av tidernas bästa filmer, precis som den under)

The green Mile

The bounty hunter (skön komedi, på bio nu)

2010-04-18 // 19:11:05
» Anonym

Titta på Why Did I Get Married?, Kidulthood eller Into The Wild ;)

2010-04-18 // 19:19:08
» Farhiya

all of us ( svart serie) jätte bra. Stomp the yard. Romeo must die ( aaliyah har huvudrollen). Glitter med mariah carey om hennes barn dom till vuxen livet och visste du att hon är 25% svart?. wrong side of town skit bra! Batista är med j-rule, ludacris och många andra. Grym film må jag säga. Hoppas att det hjälpte peace.

2010-04-18 // 19:26:06
URL: http://dejavu.blogg.se/
» Anonym

Law abiding citizen. Jäkligt bra film, mycket tänkande

2010-04-18 // 19:35:11
» funky

taken asså jävligt galet bra,med spänning hela tiden under filmen,grät nästan

2010-04-18 // 20:04:12
» Victoria

Honey med Jessica Alba. Kolla på den man känner gamla minnen komma tillbaka

2010-04-18 // 20:05:58
» Lotta

The amityville horror (verklighetsbaserad skräckis), Law abdiding citizen, Rainman, Disturbia, Radio, och Precious några av de bästa filmerna jag sett...

Kan massa fler, men tror inte du behöve rmer förslag just nu ^^

2010-04-18 // 23:05:37
URL: http://onlylottah.blogg.se/
» JD

"Man on fire" eller "A night at the Roxbury"

2010-04-19 // 07:38:00
» Anonym

Måste ba säga... den där affischen som hänger på dörren, den sitter utanför skolsysterns rum i vår skola. Det var några ettor som gick förbi den o ba "ooh den där bryan är katt ju, undra hur gammal han är?" Sen när dom såg frågan så ba "men herregud" . hahahahaha

2010-05-04 // 17:43:49
» selma

the last song, pic of destiny, dance flick, land of the lost, 2012, ps i love you, alla harry potter filmer som har kommit ut.

och mina favoriter transformers, transformers 2 revenge of the fallen.



lite sent kanske men ville bara ge dig lite bra filmer ! xP

2010-08-07 // 02:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback