Im bäck!

ShOoO bloggen!!:thumbup:
Fett många har kommenterat och bett mig uppdatera haha! Fett många asså...
Sorry, my bääd! Men anyways, det betyder ju att ni har saknat mig och det är ju skönt att veta:)
Jag har saknat er med hehe!
Jag var ju på reklamfilminspelningen igår, åkte hemifrån vid 08:00 och var hemma igen vid 23:30 så nu vet ni varför jag inte har uppdaterat bloggen på ett tag. När jag kom hem igår var jag heeelt slut, var så jävla trött så jag la mig direkt.
Men ingen stress, nu är fortsätter vi precis som vanligt:) Jag skriver, ni läser och kommenterar.

Det var riktigt najs på reklamfilminspelningen igår, vi spelade in allt i en fet villa med 3 våningar..
Riktigt najs vare och så fort vi fick rast så gick vi alla ut på trägården och solade:)
Reklamen kommer att sändas om 2 veckor vare tänkt, på bland annat tv 4...
Idag är det valborg, vad menas med det? Jo alla ska dricka, inte jag i alla fall.. Jag är nykterist:)
Vad ska ni hitta på då?
Jag har själv inte någon aning faktiskt, jag tycker valborg är sååå överskattat!
Men i alla fall, det regnar!! Haha varje fuckin valborg ska det regna:D
Antar att ni som har planerat på att sitta ute och grilla får köra på plan B istället..
Helt sjukt att det regnar ens, jag hade på mig shorts till skolan idag faktiskt..

På tal om skolan så hade jag mösspåtagning idag:D Man känner verkligen att studenten närmar sig!

Men men alla söta och sköna läsare, jag kom hem från träningen för ett tag sen så jag ska ta och käka nu men jag checkar in snart igen!

Kommentera om har saknat mig och är glad över att jag har skrivit ett inlägg:D
Nu kommer jag få 0 kommentarer bara för det haha, ingen har saknat mig:(

Kommentarer
» SKOJÄÄÄÄH

sant ingen har 0 kommentarer hahaah

2010-04-30 // 19:42:21
» Anonym

SAKNAT DIG (L) hahah :P

2010-04-30 // 20:50:43
» Unknown

ohh ma days wat wrong wit u ?? stop acting lik a momi init stoop it !!

2010-04-30 // 21:30:52
» ♥ мonιτα ßonιτα ♥

heeeej!!!!

Snälla en fråga du vet jag har alltid testat hur jag skulle fixa smile i min sida snällla snällllaaa kan du berätta hur du gjortde thuung bloogg!! Snälla kan du berättade de i need 2 now it nuffhing more pliiz xD

2010-04-30 // 21:42:20
URL: http://mooniiitaaa.blogg.se/
» yassssse

YOU DAMN BRYAN, HÖLL PÅ DÖ UTAN UPPDATERING JUUUUU , THANK GOOOOOOOD YOUR BACK

2010-04-30 // 21:51:29
» HÄÄHHHHH

jag fattar mig kort-- DU ÄR OTROLIGT FUL! wannabe Chris Brown! och dina videos.. åhh neeeeeeej läggg neeeeeeeerr ,gör oss alla en tjänst. Och jag vill inte ens gå in på dina ögonbryn och näsa.



Vad sägs om lite solarium också?



Ha de götttttttt

2010-04-30 // 23:29:01
URL: http://fkb.blogg.se/
» Anonym

Så ska det vara

2010-04-30 // 23:29:59
URL: http://fknb.blogg.se/
» Anonym

mobbad, fifan

2010-05-01 // 12:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback