Im So Confused

Time to sleep...
Har haft en rätt så lång dag och är faktiskt lite trött, det ser man väl på min bild:question:
Men anyways, som ni kanske har märkt har jag inte valt ut veckans låtar idag...
Jag har haft lite saker att göra så jag har helt enkelt inte hunnit gått igenom era kommentarer:thumbdown:
Jag kommer att välja ut tre av alla önskade låtar imorgon när jag är hemma från skolan, ni som inte har hunnit önska låtar har ju chansen att göra det tills imorgon:thumbup:
Imorgon kommer Biggie kommer att gästblogga och bjuda på en grym dancehall låt så ni vet vad som gäller imorgon... Ni bara måste spana in bloggen haha:D
Jag kommer att decka vilken sekund som helst...:tired:
Gonatt' på er säger jag med min trötta bild och den här sköna men ändå deppiga låten:S
I'm in Love wit a girl
but she got a man at home,
I'm So confused
I don't know what to dooo....

I wanna be your friend
and your love
and your own....



Kommentarer
» Amal

Footwork by college boys <3

2010-04-20 // 00:32:14
» Anonym

Vill fortfarande ha: Mr president- coco jambo... :P ;)

2010-04-20 // 01:36:05
» Kevin

Vem ere som sjunger låten "im so confused" ?

2010-04-20 // 13:13:26
» lina

"vad kan man göra åt för tidig utlösning?"

- Bryan massa.



HAHAHAHAH fan va kul såg din tidnings grej eller vare va ^^

2010-04-20 // 15:00:08
URL: http://schitzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback