Info Info!

Yooo!

Jag har sett att vissa har kommenterat och skrivit:
Bryan uppdatera oftare!! Varför uppdaterar du inte lika mycket som förut?
Din blogg börjar bli tråkig för att du inte verkar lägga ner lika mycket tid på den osv, osv.

Det kanske var dåligt av mig att inte svara på de kommentarerna tidigare men jag tänker göra det nu i alla fall.
Det är så att min kompis Terry är här från London och hälsar på under lovet.
Tro mig när lovet är slut så kör jag på som vanligt igen.
Nu är det så att jag kommer hem på nätterna och vaknar sent på dagarna, äter skriver så många inlägg jag orkar och hinner sen åker jag iväg för att möta upp Terry.

Jag hoppas mina läsare förstår mig nu..

Kommentarer
» Anonym

Kan du inte skriva va du gjorde igår sen?:D

2010-04-10 // 17:04:37
» nats

känn dig inte stressad asso blogga när duhar tid

2010-04-10 // 17:16:36
» BS

Ja, klart vi förstår dig.. det är nog inte ofta ni kan träffas såhär..

2010-04-10 // 17:38:07
» Anonym

Ja det är bra, men börja med dagens frågor sen igen!

2010-04-10 // 18:52:25
» Lady A

Kan du snälla lägga upp en bild på honom :)

2010-04-11 // 20:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback