Jag hade ett liv sen kom fotbollen

Så heter gruppen jag precis skapade på FACEBOOK.
Jag är inte den typen som går med i grupper på facebook 24/7 men nu har jag som sagt precis skapat en grupp som jag vill att alla mina söta och sköna läsare ska gå med i.

Låt oss tillsammans göra den till facebook's skönaste grupp haha.
Bjud in dina vänner att gå med i gruppen, gör gruppen stor!!
Gör den bra genom att skriva lite i loggen, ladda upp fotbollsbilder, debattera om vem som är den bästa fotbollsspelaren, snacka om vilka ni tror vinner champions league och skriv gärna på vilket sätt fotbollen har tagit över ditt liv haha!
Jag hade ett liv sen kom fotbollen....

Jag tycker alla som har något med fotboll att göra ska gå med gruppen.
Det kan vara allt från att du tränar fotboll jätte ofta till att din kille inte hinner vara med dig lika mycket som förut eftersom han tränar fotboll, att du inte kollar på något annat än fotboll på tv, att du inte pratar eller tänker på något annat än fotboll!

Aah ni förstår, du hade ett liv men sen kom fotbollen haha.
Bästa jue! Gå med i gruppen nununu! Klicka här för att komma till gruppens sida.

Glöm inte, gå med i gruppen nu och bjud in dina vänner :)

Kommentarer
» Anonym

Hahaha fett skön grupp bryan jag ska lätt bli medlem

2010-04-13 // 14:00:25
» S E V D A Y E T I S ♥ - SEVDAS.BLOGG.SE

tuung grupp bryan :D!!

like your blog!

2010-04-13 // 15:02:31
URL: http://sevdas.blogg.se/
» S E V D A Y E T I S ♥ - SEVDAS.BLOGG.SE

tuung grupp bryan :D!!

like your blog!

2010-04-13 // 15:02:31
URL: http://sevdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback