Jahapp

Hey på er alla goa läsare!
Kom hem för ett bra tag sen, var på hemma chill med laget. Det blev inget festande som jag skrev tidigare.
Vi nöjde oss med att sitta hemma hos Dennis, vi körde charader och lite annat kul.
På vägen hem så hann jag träffa min kompis som är här och hälsar på från London.
Vi ska hitta på något imorgon, vet inte riktigt vad men det blir förmodligen hemma chill tillsammans med några andra.

Klockan är snart 00:30 så jag ska förbereda mig för att sova, måste sova bra för att orka gymma imorgon.
Ska dra till gymmet med Nebben faktiskt, det var ett tag sen.
Efter gymmet så kanske jag ska in till stan.. Eller jag vill in till stan fast vet inte med vem, vill helst åka in till stan med någon tjejkompis... Men hur som helst, om det nu blir av eller ej så ska jag som sagt senare på dagen eller närmare kvällen vara med Terry och några till.

Kommentarer
» Annika

omg det var fösta gången jag läste din blogg jag fasna direkt.. men fasnade föst på dig så fucking fin du är<3 jag har sparat din blogg på favoriter på datan.. haha

2010-04-06 // 21:43:53
URL: http://annikakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback