Lördagens planer!

Heeeysaan!

Shit klockan är snart 00:00... Känns typ som att klockan är 22:00 haha.
Men men, dagen börjar närma sig sitt slut och imorgon har jag faktiskt lite planer...

På morgonen ska jag till gymmet med pops och efter gymmet ska jag hem en snabbis för att byta om och göra mig redo för att åka in till stan och shoppa lite hehe.

Jag hoppas verkligen att jag hittar ett par sköna jeans imorgon:)
Är inte direkt ute efter något annat utan det är jeans jag ska kolla efter men så säger jag bara haha.
Jag vet att jag kommer kolla efter tröjor också:P Aja hur som helst, hittar jag något som jag tycker är fint och sitter bra på mig så är det klart jag köper det..

Det är typ så min lördag kommer att se ut.. Gym och shopping... Och så klart fotboll!!
Ska kolla på lite matcher när jag kommer hem från stan, det är några premier league matcher under dagen och sen närmare kvällen är det la liga så lördagen kommer att bli naaajs!

Vad ska ni hitta på imorgon dåe?? Btw, vet någon om det blir bra väder imorgon?? Måste veta!

Kommentarer
» diana

det kommer bli soligt, men lite mulet :) står på aftonbladet.se

2010-05-01 // 00:15:11
» BS

Nice, Har ingen aning faktiskt!

2010-05-01 // 01:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback