Min dag

Idag har jag varit och gymmat med Nebben.
Det gick bra på gymmet, vi hade kul också.. Eller Nebben hade kul haha, han fick lära sig några nya övningar av en tjej som hade kommit på övningarna alldeles själv.

Direkt efter, när jag gymmat klart så köpte jag en gainomax och efter duschen så köpte jag en annan proteindrink med jordgubs smak! Jag hade aldrig testat den tidigare utan det var Nebben som tipsade mig om den drinken.

Fett med bra och fett med god! Rekommenderar den till er som tränar ofta!

Aah ni ser, Nebben dricker det också ;)
Efter gymmet så kollade vi på matchen mellan United och Chelsea.
Och efter matchen så letade jag efter ett par örhängen som jag ville köpa, tyvärr så fanns de inte kvar.
Sen gick vi och åt kebab, mummsigt ;)
När jag kom hem så kollade jag på Arsenals match med Pops!

Såja, så har min dag sett ut... Nu får jag se vad kvällen har att bjuda på!

Btw, jag undrar om ni, mina läsare, har någon aning om vart man kan köpa fin, fina örhängen? De flesta som kommenterar är ju tjejer så jag vet att ni vet 100 bra ställen med najsa örhängen haha ;)


Kommentarer
» Hediloppan

Det beror ju på vad de är för örhängen.. Guldfynd hade faktiskt snygga blings! :)

2010-04-03 // 21:26:35
URL: http://hedilsfula.blogg.se/
» Anonym

ooooooooooooh gud såå trött på att du ska hata på kissie helt ärligt ta en titt på din syrra vad är de för bilder hon har lixom internet porr eller vad ? jag skulle skämmas om jag vore du skit mycket fan och du som tycker om naturliga tjejer dvs tjejer som int opererat sig och shiit du ska inte snakka ett jaack shiit bror din sysster liza eller vem fuck hon är har fan opererat sina stora rattar snyggt men uusch om de var min sysster skulle skämas sol klart allså !!! am just sayin hon ser bra ut men f-a-k-e men skulle inte ha ngt imot att tafsa lite på henne mmmmm

2010-04-03 // 21:48:24
» Jessie

Glitter har skit fina bling, guldfynd och punktshop har oxå fina ;)

2010-04-03 // 22:01:32
» Anonym

De inte de men..Asso vet du ett ställe ja kan snagga mig billigt(stockholm asso):P Peace:D

2010-04-03 // 22:03:32
» Obamanisha

Creole my nigga 1love

2010-04-03 // 22:34:03
» Ord blir meningar

proteindrinkar som är goda är inte bra hahha :D säkert skit mkt kolhydrater lr socker i..

2010-04-03 // 22:56:48
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
» Emelie

Aa finns sån smyckeaffär som heter UVX tror jag skiiit snygga öghängen , allt för killar o tjejer ;)

2010-04-04 // 00:01:32
» Anonym

Creole som ligger på drottningatan precis vid korsningen till hötorget

2010-04-04 // 12:23:50
» Paulina

Bryan, kan du inte köra en frågestund men du svara på frågorna i videoinlägg som förrgången asså det va riktigt länge sen och man saknar det jag vet att du tänker nu men jag brukar ha små frågor i bloggen jag vet men de känns inte just precis som frågestund bara ett tips :)

2010-04-04 // 14:40:00
» jonas

en kille som bloggar. kul :P

2010-04-04 // 14:49:40
URL: http://jonassen.blogg.se/
» Maria-today,tomorrow,forever a princess

Hej, kolla in min blogg och lämna en kommentar :)



Min design är grym, ni kommer älska den hihi^^

2010-04-04 // 14:57:59
URL: http://lifeofmaria.webblogg.se/
» robin hood.

har du bilddagboken? Isf, vad gillar du mest, bdb eller blogg.se ? ( vad är du mest aktiv på, och om du måste välja en som ska bort och en som ska vara kvar. vilken ska vara kvar? )



Kram.

2010-04-04 // 15:17:17
URL: http://robinhoods.se
» Tobbe

Hej. :)

Allt bra? :) Titta in på min blogg 22:00 för en live chatt med mig.. :D



Ha en bra dag! Kram Tobbe. :)

2010-04-04 // 15:26:30
URL: http://tobbees.com
» Maackyy

plus för killar som bloggar! :D

2010-04-04 // 15:39:35
URL: http://kandykupps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback