Natti natt ♥

Shoo blogg!

Jag tänker ta och lägga mig nu, ångest att man ska upp så tidigt imorgon..
Ohh, vill ba ta studenten så skolan är över.. Är fan helt trött på skolan, seriöst!

Men men, jag såg aldrig på filmen The Blind Side eftersom det blev rätt sent efter matchen.
Jag tänker se på den imorgon eller någon annan dag istället, ingen stress hehe.

Men anyways,
jag säger godnatt på er med den här sköna rnb låten som så klart handlar om KÄRLEK!
Have You Ever Been Tired Of People Asking 
How You Doing And You Say I’m Taking It Day By Day. 
Everywhere I Go I Feel Like People Laughing. 
I’m So Stupid Cause I Let My Good Girl Get Away....

Ni håller väl med mig om att låten är fett skön?
PUSS & GODNATT

Kommentarer
» Isabelle

gud drömde om dig inatt, du bad mig hämta läsk till dig så sa jag hämtar bara för du är söt, så tog jag jättelång tid så kom du så hade jag din dator så satte jag på"mario-crazy kind of love" du bara ooh vem e de som sjunger denna den var fett. Sen vaknade jag:(

2010-04-19 // 09:06:47
» Anonym

Vem är det som sjunger denna låt? love it! ^^,

2010-04-19 // 16:48:46
» Jasmine

Lee carr han e jävligt tung, döör för den här låten haha spelade sönder den förra sommaren !

2010-04-19 // 21:51:03
» Jasmin

Lee carr han e jävligt tuung diggar han verkligen bra val däär haha ! spelade sööönder den där låten förr :)

2010-04-19 // 21:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback