Natti natt ♥

Bild från matchen i helgen...
Nu är det snart dags att sova:tired:
Jag har haft en bra dag, det började med att jag kom till skolan och fick VG på en uppsats i religion.

Efter skolan rullade jag mot Fridhemsplan för att jag hade tid hos tandläkaren, de skulle inte göra så mycket utan de skulle bara kolla igenom tänderna och det verkade som att jag hade ett hål faktiskt så jag fick en ny tid..
Ska dit igen om typ två veckor.

Jag fick också fyra tuggummin, inte vilka tuggummin som helst utan de här är röda.
Efter att man borstat tänderna på kvällen så ska man ta och tugga på ett tuggummi i typ en minut.
När man gjort det ska man skölja munnen med vatten och sedan färgar tuggummit av sig röd färg på de områdena som har bakterier. De tänderna som får röd färg på sig ska man borsta igen lite extra innan man lägger sig!
Simsalabiiim!! Grymt eller hur!?:D

Ska borsta tänderna nu och testa det för första gången...
Är nyfiken, fett coolt jue haha:thumbup:

Sleep tight

Kommentarer
» BS

Haha smart idé fan.. ska fråga när jag går till apoteket!

2010-04-27 // 09:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback